is er ook niks in de buurt van hydrothrapie of is er ook geen mogelijkheid voor fysiotherapie??
misschien nog een rare vraag , kan ze niet beter dan met 3 pootjes leren leven??
sterkte ermee
Moderator: moderatorteam
Ze heeft al geruime tijd 2keer in de week fysi gehad, op een gegeven moment houdt het op. Hydrotherapie zit in verwegistan waardoor dat domweg niet reeel is. Ik heb er ook al aan gedacht om die poot eraf te laten halen maar we weten niet exact waar het vandaan komt en nu heeft ze nog wat aann de poot. Ze kan hem gebruiken alleen het ziet er niet uit. Vooralsnog laten we het zo en zien we wel waar het schip gaat stranden.puk schreef:oh cindy, dat is echt dikke shit!!
is er ook niks in de buurt van hydrothrapie of is er ook geen mogelijkheid voor fysiotherapie??
misschien nog een rare vraag , kan ze niet beter dan met 3 pootjes leren leven??
sterkte ermee

Oh, de Drunense Duinen. Je hebt daar verschillende parkeerplaatsen, dus ligt eraan van welke kant je komt. Er is daar een restaurant waar honden welkom zijn. Maar heb daar nog nooit wat gegeten, alleen gedronken.Cindy de Wolf schreef:In Leende waar we toen allemaal schandalig hebben gegetenDus ik vroeg mij af of dat op die duinen ook te realiseren valt.
Cindy