Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

niet eten

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

karin456
nieuw lid

niet eten

Ongelezen bericht door karin456 »

Hoi

Mijn hondje is bijna 7 weken...
Wij hebben hem zaterdag 14 januari gekregen.. tot vanavond at hij altijd zijn bakje leeg maar nu vanavond 16 januari wil die zijn brokjes niet meer hebben :denken: .. Wat zou dit kunnen zijn... hij is nog niet zinnelijk en als hij buiten gepoept of geplast heeft geven wij hem wel een brokje. Verder wil hij overal in bijten en aan het begin wou hij niet onder uit zijn bak eten..Wat zou hij kunnen hebben???

Groetjes Karin

:zwaai[/url]
Wij hebben een pup van 9 weken...een kruising tussen een Engelse springer spaniel en een Friese staby. :zwaai
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Eerlijk gezegd vind ik je pup nog erg jong. Hij was dus 6 weken toen je hem kocht. Honden horen dan nog bij hun moeder te zijn.
Waar heb je hem vandaan?
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
karin456
nieuw lid

Sjalot schreef:Eerlijk gezegd vind ik je pup nog erg jong. Hij was dus 6 weken toen je hem kocht. Honden horen dan nog bij hun moeder te zijn.
Waar heb je hem vandaan?
Hoi Charlotte

Wij hebben hem gekocht bij ons in de buurt... :wink: maar toen wij daar voor de eerste keer kwamen kijken was zijn moeder en vader ook al weg...dus....

Maar mijn moeder had zijn brokjes gemengd met wat warm water dus hij heeft alweer gegeten... :wink: :mrgreen:

Groetjes Karin
Wij hebben een pup van 9 weken...een kruising tussen een Engelse springer spaniel en een Friese staby. :zwaai
thanatos
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door thanatos »

Sjalot schreef:Eerlijk gezegd vind ik je pup nog erg jong. Hij was dus 6 weken toen je hem kocht. Honden horen dan nog bij hun moeder te zijn.
Waar heb je hem vandaan?
Je kunt wel stellen dat een pup met 6 weken nog bij de moeder hoort te zijn.. echter kan het soms zijn dat de moeder de pups niet meer verdragen kan zoals bij ons en zij er van af wordt gehaald.

Die van ons hebben we ook met 7 weken opgehaald omdat de moeder het niet meer aan kon.

@karin456

Heb je hetzelfde voer als bij de fokker ?? als je op ander voer wilt over schakelen moet je dit gefaseerd doen. Het voer bakje kan ook te laag staan voor hem/haar dan eten ze ook niet zo gemakkelijk. Verder een beetje geduld hebben.. Als er echt trek is word er wel gegeten :wink:
Afbeelding
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Is de hond dan wel goed ingeent?

Probeer of de hond met KVV wel wil eten? (Compleet Vers Voer).
Bijvoorbeeld Rodi, Duck, Bibi, Carnibest.

Hoe is verder de ontlasting en zijn temperatuur?
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
karin456
nieuw lid

thanatos schreef:
Waar heb je hem vandaan?
Je kunt wel stellen dat een pup met 6 weken nog bij de moeder hoort te zijn.. echter kan het soms zijn dat de moeder de pups niet meer verdragen kan zoals bij ons en zij er van af wordt gehaald.

Die van ons hebben we ook met 7 weken opgehaald omdat de moeder het niet meer aan kon.

@karin456

Heb je hetzelfde voer als bij de fokker ?? als je op ander voer wilt over schakelen moet je dit gefaseerd doen. Het voer bakje kan ook te laag staan voor hem/haar dan eten ze ook niet zo gemakkelijk. Verder een beetje geduld hebben.. Als er echt trek is word er wel gegeten :wink:
Hoi Sjalot

Hij eet alweer gewoon en we hebben het zelfde voer als bij de fokkr

GRoetjes :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”