Mijn hondje is bijna 7 weken...
Wij hebben hem zaterdag 14 januari gekregen.. tot vanavond at hij altijd zijn bakje leeg maar nu vanavond 16 januari wil die zijn brokjes niet meer hebben
Groetjes Karin
Moderator: moderatorteam

Hoi CharlotteSjalot schreef:Eerlijk gezegd vind ik je pup nog erg jong. Hij was dus 6 weken toen je hem kocht. Honden horen dan nog bij hun moeder te zijn.
Waar heb je hem vandaan?

Je kunt wel stellen dat een pup met 6 weken nog bij de moeder hoort te zijn.. echter kan het soms zijn dat de moeder de pups niet meer verdragen kan zoals bij ons en zij er van af wordt gehaald.Sjalot schreef:Eerlijk gezegd vind ik je pup nog erg jong. Hij was dus 6 weken toen je hem kocht. Honden horen dan nog bij hun moeder te zijn.
Waar heb je hem vandaan?
Hoi Sjalotthanatos schreef:Je kunt wel stellen dat een pup met 6 weken nog bij de moeder hoort te zijn.. echter kan het soms zijn dat de moeder de pups niet meer verdragen kan zoals bij ons en zij er van af wordt gehaald.Sjalot schreef:Eerlijk gezegd vind ik je pup nog erg jong. Hij was dus 6 weken toen je hem kocht. Honden horen dan nog bij hun moeder te zijn.
Waar heb je hem vandaan?
Die van ons hebben we ook met 7 weken opgehaald omdat de moeder het niet meer aan kon.
@karin456
Heb je hetzelfde voer als bij de fokker ?? als je op ander voer wilt over schakelen moet je dit gefaseerd doen. Het voer bakje kan ook te laag staan voor hem/haar dan eten ze ook niet zo gemakkelijk. Verder een beetje geduld hebben.. Als er echt trek is word er wel gegeten