MastiffStorm schreef:Ik kan je wel gerust stellen echt waar.
Bij ons heeft het 12 weken geduurt voordat hij beter ging lopen.
Ik zal even vertellen wat wij hebben doorstaan.
Hij heeft hij 4 weken ontstekings remmers gekregen.
Er zat vocht in zo groot als een tennisbal.
Er moest dus een drain in.
We zijn wel 15 keer terug gegaan naar de da.
Wij hebben ook moeten wachten maar het is het waard.
Wat ik wel vreemd vind is dat jij nog maar korte stukjes mag wandelen wij moesten het snel verhogen in afstand.
En zorgen dat hij op rechte wegen liep.
Ik weet dat het stressen is en je hoopt elke dag dat hij nu goed gaat lopen,die dag komt.
Wij hebben als dierenarts Maarten Kappen uit Eersel je kunt altijd even naar vragen.
Als ik het goed begrijp is jouw hond ook geopereerd aan OCD. Hadden ze bij jouw hond ook veel kraakbeen weggehaald??
Bij mijn hond hebben ze links een klein stukje,en rechts een vrij groot stuk weggehaald.
Die vochtbobbel die Destan heeft is niet zo groot als een tennisbal,maar zo groot als een platte pingpongbal zeg maar.
Als ik z'n rechterpoot (die dus het ergste is) optil en buig,piept hij.Ik vind dit toch niet normaal na 6 weken.
Ik heb sindskort een nieuwe dierenarts,ga morgen een afspraak maken,kijken wat zij ervan vindt.Ik wil die vochtbobbel weghebben.
Wat ik wel vreemd vind,is dat de ene dierenarts zegt dat je veel moet lopen,en de andere dierenarts dus niet
Het enige moment van de dag dat hij bijna niet mank loopt is als hij "uit bed" komt.Hoe meer hij dan beweegt,hoe manker hij gaat lopen.
Ik denk dat fysiotherapie een heel goed idee is,en heb ook al zitten denken aan acapunctuur.
Elke keer als ik naar mijn hondje kijk doet het zo'n zeer bij mij!! Ik hoop zo dat 2006 een beter jaar voor hem wordt.
Wat trouwens wel zo is,dat hij zo gek als een deur is.Hij kan niet meer los in de tuin,omdat hij dan keihard rondjes gaat rennen.Vrijdag met die sneeuw.......???? Niet te houden!!!!!!!!!!!! Binnen ook,rondjes rennen...op de bank,hup..weer van de bank...hup,weer op de bank en dat met een bloed gang!! Gek,he?
groetje Yvette
P.S. allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!