Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb de rode kong gekocht voor onze pup, alleen het gat in het midden is te groot om er alleen brokjes in te doen, die vallen er met gemak uit, dus is de lol er ook snel van af!
Ik weet dat er al veel topics bestaan rond dit onderwerp, maar ik krijg zo mijn twijfels of pindakaas, smeerkaas etc. wel zo goed is voor een jonge pup.. Vandaar nogmaals deze vraag.
Julliette schreef:
Ik weet dat er al veel topics bestaan rond dit onderwerp, maar ik krijg zo mijn twijfels of pindakaas, smeerkaas etc. wel zo goed is voor een jonge pup.. Vandaar nogmaals deze vraag.
Vast bedankt!
Groetjes Juul![/b]
Als je er zulke dingen niet in wil doen, is hij ook prima te vullen met een mengsel van rodiworst en brokjes, of stukken kipfilet, rundergehakt, rundvlees, zalm, tonijn etc.
Julliette schreef:
Vast bedankt!
Groetjes Juul![/b]
Als je er zulke dingen niet in wil doen, is hij ook prima te vullen met een mengsel van rodiworst en brokjes, of stukken kipfilet, rundergehakt, rundvlees, zalm, tonijn etc.
Anne
Het gaat er niet om dat ik het zou willen, maar vraag me sterk af of een puppen-maagje daar al tegen kan?
Laatst gewijzigd door Julliette op 18 dec 2005 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
De gedragstrainer die ik eerder had, had het erover om er zomers bouillon in te doen en dan in de vriezer ermee.
Zo krijgen ze zout binnen zomers en een lekkere verkoeling
in de online forler van de pet's place staat een stukje over de puppy kong.
ik stop en een klein beetje smeerwordt in maar nu hoor ik weer dat dat honden geen varken mogen eten bijd e dierenwinkel. dus dat word ganze pate (duur beest van mij) of zo'n pot die er speciaal voor is. weet ff niet hoe het heet.
puppy kong smurrie noem ik het maar
gansenpate zal de mijne dus nooit krijgen (zelf ik eet dat niet) niet omdat het duur is maar om de zeer dieronvriendelijke "productie"
Ik deed er altijd brokjes in met een plak jonge kaas die is zacht dus daar kan je de brokjes lekker in drukken. Heb het wel eens geprobeert dan in de magnetron maar als meneer hier het er niet binnen een bepaalde tijd uit krijgt geeft hij er de brui aan en kan ik het er zelf weer uit gaan peuteren.....
ik moet zeggen dat ik zelf eigenlijk niet iets niet gebruik of eet maar inderdaad kan erin komen dat sommige geen ganze pate eten. het was het eerste alternatief wat me te binnenschoot. kalfsleverworst zal het wel worden haha is mijn portomonee ook weer blij.
Kalfsleverworst zit ook wel eens varken in hoor maar dat maakt niets uit. Op zich zijn Nederlandse varkens veilig en het gaat om rauw varkensvlees dat niet mag ivm Aujeski gekookt zoals leverworst is is geen probleem ... Ramses is er ook nog en heeft zijn hele leve gewone leverwordt gehad zelfs als puppie was een advies van de fokker om te zorgen dat hij wat aan kwam en iedere boterham met leverworst ging er even gretig in haha. Ook mijn vorige honden smikkelde wel van boterhammen met leverworst...ze deden er bijna een moord voor bwvs
Je kunt in de supermarkt Rodi Pens&Hart kopen(zie ook www.rodi-petfood.nl)voor circa 1 euro per 4 schijven.Ontdooi zo'n schijf en vul daar de kong mee.Op de site van Rodi word vermeld dat deze smaak speciaal voor puppies is,maar ik voer het ook aan mijn volwassen honden.