Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Smeerbaar én in Kong voor pup?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Julliette
Actief

Smeerbaar én in Kong voor pup?

Ongelezen bericht door Julliette »

Hoii,

Ik heb de rode kong gekocht voor onze pup, alleen het gat in het midden is te groot om er alleen brokjes in te doen, die vallen er met gemak uit, dus is de lol er ook snel van af! :wink:

Nu vraag ik me af wat nu het meest geschikt is om in die kong te stoppen, zodat de pup er lekker zoet mee kan zijn én tevens niet slecht is voor de pup!

Ik weet dat er al veel topics bestaan rond dit onderwerp, maar ik krijg zo mijn twijfels of pindakaas, smeerkaas etc. wel zo goed is voor een jonge pup.. Vandaar nogmaals deze vraag.

Vast bedankt!

Groetjes Juul!
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik smeer de opening gewoon dicht met pindakaas oid.
Op het moment met ardennerpaté, hahaha, had ik nog van een kerstpakket van vorig jaar en zelf eet ik het toch niet.
Rodiworst kan ook.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Plakkie ontdooide Duck erin...
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
starfleet
Erelid

Re: Smeerbaar én in Kong voor pup?

Ongelezen bericht door starfleet »

Julliette schreef: Ik weet dat er al veel topics bestaan rond dit onderwerp, maar ik krijg zo mijn twijfels of pindakaas, smeerkaas etc. wel zo goed is voor een jonge pup.. Vandaar nogmaals deze vraag.

Vast bedankt!

Groetjes Juul![/b]
Als je er zulke dingen niet in wil doen, is hij ook prima te vullen met een mengsel van rodiworst en brokjes, of stukken kipfilet, rundergehakt, rundvlees, zalm, tonijn etc.

Anne
Julliette
Actief

Re: Smeerbaar én in Kong voor pup?

starfleet schreef:
Julliette schreef: Ik weet dat er al veel topics bestaan rond dit onderwerp, maar ik krijg zo mijn twijfels of pindakaas, smeerkaas etc. wel zo goed is voor een jonge pup.. Vandaar nogmaals deze vraag.

Vast bedankt!

Groetjes Juul![/b]
Als je er zulke dingen niet in wil doen, is hij ook prima te vullen met een mengsel van rodiworst en brokjes, of stukken kipfilet, rundergehakt, rundvlees, zalm, tonijn etc.

Anne
Het gaat er niet om dat ik het zou willen, maar vraag me sterk af of een puppen-maagje daar al tegen kan?
Laatst gewijzigd door Julliette op 18 dec 2005 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

De gedragstrainer die ik eerder had, had het erover om er zomers bouillon in te doen en dan in de vriezer ermee.
Zo krijgen ze zout binnen zomers en een lekkere verkoeling
Afbeelding
Drossie
Actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Border Collie
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Drossie »

Ik doe bij mijn pup meestal brokjes erin, gemalen kaas bovenaan en dan in de microwave!
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Puppymaagjes kunnen ook tegen kattenpoep, dus een beetje smeerkaas om de brokjes te laten plakken is niet erg :mrgreen:

Anne
Julliette
Actief

starfleet schreef:Puppymaagjes kunnen ook tegen kattenpoep, dus een beetje smeerkaas om de brokjes te laten plakken is niet erg :mrgreen:

Anne
:smile: Oké, maar kattenpoep zal niet zoveel vet bevatten, dat bedoel ik eigenlijk. Ben een beetje bang dat dát niet goed zal zijn voor haar.
Maar als ik het goed begrijp hoef ik me daar dus niet zoveel zorgen om te maken.. :wink:
Laatst gewijzigd door Julliette op 19 dec 2005 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Julliette schreef:
starfleet schreef:Puppymaagjes kunnen ook tegen kattenpoep, dus een beetje smeerkaas om de brokjes te laten plakken is niet erg :mrgreen:

Anne
:smile: Oké, maar kattenpoep zal niet zoveel vet bevatten, dat bedoel ik eigenlijk. Ben een beetje bang dat dát niet goed zal zijn voor haar.
Maar als ik het goed begrijp hief ik me daar dus niet zoveel zorgen om te maken.. :wink:
nee hoor, je moet er natuurlijk niet dagelijks een pot pindakaas in smeren, maar dat snap je wel.. :mrgreen:
Hobbes
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Hobbes »

Wij mengden de brokjes met een hardgekookt eitje, goed aandrukken.

Nu voeren we vers (BARF), dan wordt het helemaal makkelijk: genoeg plakkerigs.
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

in de online forler van de pet's place staat een stukje over de puppy kong.
ik stop en een klein beetje smeerwordt in maar nu hoor ik weer dat dat honden geen varken mogen eten bijd e dierenwinkel. dus dat word ganze pate (duur beest van mij) of zo'n pot die er speciaal voor is. weet ff niet hoe het heet.
puppy kong smurrie noem ik het maar
Groetjes Silvia en Diesel
anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

gansenpate zal de mijne dus nooit krijgen (zelf ik eet dat niet) niet omdat het duur is maar om de zeer dieronvriendelijke "productie" :wink:
Ik deed er altijd brokjes in met een plak jonge kaas die is zacht dus daar kan je de brokjes lekker in drukken. Heb het wel eens geprobeert dan in de magnetron maar als meneer hier het er niet binnen een bepaalde tijd uit krijgt geeft hij er de brui aan en kan ik het er zelf weer uit gaan peuteren.....
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

ik moet zeggen dat ik zelf eigenlijk niet iets niet gebruik of eet maar inderdaad kan erin komen dat sommige geen ganze pate eten. het was het eerste alternatief wat me te binnenschoot. kalfsleverworst zal het wel worden haha is mijn portomonee ook weer blij.
Groetjes Silvia en Diesel
anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

Kalfsleverworst zit ook wel eens varken in hoor maar dat maakt niets uit. Op zich zijn Nederlandse varkens veilig en het gaat om rauw varkensvlees dat niet mag ivm Aujeski gekookt zoals leverworst is is geen probleem ... Ramses is er ook nog en heeft zijn hele leve gewone leverwordt gehad zelfs als puppie was een advies van de fokker om te zorgen dat hij wat aan kwam en iedere boterham met leverworst ging er even gretig in haha. Ook mijn vorige honden smikkelde wel van boterhammen met leverworst...ze deden er bijna een moord voor bwvs :mrgreen:
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
rianneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door rianneke »

rodi worst, niet zo vet kun je gewoon een rol kopen en in zakjes invriezen. :ok:
Afbeelding

Groetjes,
Rianne en Layka
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Je kunt in de supermarkt Rodi Pens&Hart kopen(zie ook www.rodi-petfood.nl)voor circa 1 euro per 4 schijven.Ontdooi zo'n schijf en vul daar de kong mee.Op de site van Rodi word vermeld dat deze smaak speciaal voor puppies is,maar ik voer het ook aan mijn volwassen honden.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”