Deze dus en hieronder zit ie recht, maar normaal zakt het gedeelte bovenop haar rug dus opzij.
Op zich zit ie wel confortabel, omdat ie niet in haar oksels schuurt.
Ik heb nu een ander tuigje gekocht, de op een na kleinste maat. De kleinste maat was echt te klein. En hierbij zitten ijzeren driehoekjes die er voor zorgen dat de boel niet kan schuiven.
Maar ook deze krijg ik niet goed.
Om haar lijfje is het formaat wel goed, maar om haar nek is ie zelfs op het strakst nog te groot. En het zit heel raar om haar voorpootjes en ik ben bang dat het gaat schuren bij grote wandelingen.
Het gedeelte wat onder haar lijfje door gaat zit ruim om te zorgen dat de bandjes die rond de poten gaan, er zo ver mogelijk vanaf zitten, maar het zit dus niet goed.
Ze gaf zojuist zelf buiten ook aan dat ze het helemaal niks vond en heeft geprobeerd om eruit te komen, wat haar nog bijna lukte ook. :N:
Heb ik nou zo'n rot tuig gekocht of is haar lijf zo raar?
Want haar borstomvang en haar nekomvang verschillen zo gigantisch dat ik het met het simpele tuigje wel redelijk op maat kan maken, maar met het nieuwe tuig niet.
Weten jullie of er soms andere tuigjes ergens te koop zijn, die beter bij dit soort honden past?