Eline* schreef:Maar ik mag aannemen dat je wel geinteresseerd zou zijn in de rassen die te vinden zijn in je hond toch? Zo moet je dit topic zien en niet anders. Mijn hondje is een mix van zuidspaanse rommel en ik vind het leuk meer van die rommel te weten. Dat is alles. Het gaat me niet om raszuiverheid of om naampjes. Als het me daarom te doen was geweest had ik wel een rashond gekocht. Mij zal het biet wezen.Angel-eyes schreef:Eline* schreef:Goddank zeg, anders had je straks ook een hond gehad die je nergens naar mocht noemen.Angel-eyes schreef:Nou de witte boxer heeft een hele andere reden dat deze nooit is erkend, maar daar gaat het nu niet om he?![]()
En op Blisje zijn stamboom staat dat-ie een Boxer is alleen met een niet erkende kleur
Dan had ik het idd geen boxer genoemt nee, dan had ik gezegt dat het waarschijnlijk iets van een Opbergbox is
En nu ga ik na een lange nacht werken pitten!
Nope zou me echt geen reet kunnen schelen, Blisje blijft Blisje, zoals jullie mixjes netzo de lieve hondjes zijn die ze ook zijn, dat verandert niks aan het ras, al is het een Podenco met tekkelbloed, LB zeg, maar dan noem je het geen Andaluz neem ik aan, zoals ik dan Blisje geen boxertje zou noemen als ik geen stamboom heb