Marie-Josée schreef:Als je dierenarts niet mee wil werken, kun je dan geen andere opzoeken?
Ze hoeven trouwens ook niet altijd een kap op, een t-shirtje kan in noodgevallen ook helpen en soms is het helemaal niet nodig.Zeker niet als je thuisbent en er op let.
Succes en sterkte in elk geval

Ja dat weet ik wel en dat was dus ons plan om haar een t-shirt/badpak aan te trekken, maar daar gaat het nu even niet om: ik wens gewoon niet voorgelogen te worden door mijn dierenarts!!
Als het extra werk is, prima, dan betaal ik wel extra, maar ik wens wel eerlijkheid van iemand aan wie ik mijn liefste 'bezit' toevertrouw.
Een andere dierenarts is alleen in uiterste nood een optie. Er zit hier nog een dierenarts in onze woonplaats, maar daar heb ik helemaal geen vertrouwen in plus dat die geen weekenddienst heeft en onze eigen dierenarts heeft altijd weekenddienst.
Alternatief is een dierenarts in een andere plaats, maar dat doe ik liever niet want als er ooit echt nood is, ben ik bij mijn eigen dierenarts in 3 minuten, want die zit vlak achter ons huis.
Maar goed, dit pik ik uiteraard niet. Ik heb het ook aan Pieter laten lezen, iemand die zelden tot nooit boos wordt, en die is ook pisnijdig en gaat binnenkort naar de dierenarts toe om haar hiermee te confronteren.