Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
**proest**
Ik dacht al, waar blijf je.
Heb ook al de tip gehad: valium met bailys
Maar nee rob.......we doen het nuchter, of we doen het niet
Misschien een bezoekje aan een GT
We doen het nuchter????Nou normaal wil je nooit dat we het nuchter doen en nu wel :N:
Anders effe onder hypnose ofzo
Ja, we doen het nou nuchter.
Verandering van spijs doet eten Rob, vasthouden aan je oude gewoontes is niet altijd aan te raden en wordt ook zo saai he
Pfff, maart pas wat maak je je nou druk
Misschien moet ik ook maar vast gaan stressen voor IPO 1, die heb ik in februari of maart volgend jaar, kan Qyan er helemaal aan wennen
Nee, grapje hoor, snap wat je bedoeld
Idd, wedstrijden kijken en examens kijken.......het is geen meedoen.
Ik heb ook geen flauw idee wat ik kan verwachten.
Als ik ergens niet tegen kan is het niet weten waar ik aan toe ben en wat ik kan verwachten
helemaal met je eens...
zou me beter meer zorgen maken om mijn rij-examen van volgende week donderdag maar dat kan me dan weer geen moer schelen
Hmm, rijexamen is toch ook wel belangrijk
Ga je eens heel snel druk maken dan daarom
Kunnen we samen een stressclubje beginnen
Angel-eyes schreef:
Wat heeft een Bh nu weer met een verzorgingshuis te maken?
Rob, ik heb nog zo gezegd dat je mr jack daniels pas met de kerst open mocht maken
Vertel dat Jack maar, hij was zo eenzaam, heb hem maar effe gepakt en lekker met hem gefeest
Jack stond daar prima tussen al die flessen
Ja allemaal lege flessen die jij hebt opgezopen hoor??
Arme Jack, zo alleen....zo eenzaam tussen al die lege flessen, ik zag hem kijken naar me door al die heldere en lege flessen heen en ik zei:Kom maar bij Robbie hoor Jackie?.....en nu is ie blij
qyan schreef:
Rob, ik heb nog zo gezegd dat je mr jack daniels pas met de kerst open mocht maken
Vertel dat Jack maar, hij was zo eenzaam, heb hem maar effe gepakt en lekker met hem gefeest
Arme Jack, zo alleen....zo eenzaam tussen al die lege flessen, ik zag hem kijken naar me door al die heldere en lege flessen heen en ik zei:Kom maar bij Robbie hoor Jackie?.....en nu is ie blij
Die ik heb opgezopen
Zie je, daarom doe ik nu alles nuchter, dan onthou ik het tenminste
Nu is ie blij..........jij bent blij bedoel je
Angel-eyes schreef:
Die ik heb opgezopen
Oke...oke...samen blij dan, jij ook weer blij
Masseren helpt je ook te ontspannen hoor
Die ik heb opgezopen
Oh ja, lekker, wanneer ging je dat ookal weer doen dan
Angel-eyes schreef:
Die ik heb opgezopen
Angel-eyes schreef:
Voordat het examen is natuurlijk
en doe je dat bij iedereen
...niet iedereen hoor, alleen bij mensen die heel lief zijn en een beetje gek zijn en het nodig hebben, ja ik ben veels te behulpzaam ik weet het, maar alleen zo kom ik in de hemel namelijk
qyan schreef:
...niet iedereen hoor, alleen bij mensen die heel lief zijn en een beetje gek zijn en het nodig hebben, ja ik ben veels te behulpzaam ik weet het, maar alleen zo kom ik in de hemel namelijk
Angel-eyes schreef:
qyan schreef:Ons laatste examen keurde Welie en mijn god, een examen met haar nooit meer!
Echt uberstreng en voor VZH was het eigenlijk TE.
Sommigen maken de vergelijking tochelaar met welie.........dus ik heb er zin in :N:
Maar goed, ik weet dat ik het kan, ookal gaat het helemaal mis nu door de zenuwen die nu al beginnen, dus een KM mag gewoon niet uitmaken eigenlijk.
Ach, ik maak me gewoon al veel te druk, maar daar ben ik goed in.
Ik maak me gewoon al zo druk dat het uiteindelijk alleen maar mee kan vallen
Ga jij mij even gek maken ..... ik heb as zaterdag een IPO examen met van Welie :N: .....Nu heb ik ook examen stress....hahaha
:N:
Neeeeeeeee...........het was, het was uhm..........een ander
Yvonne gaat voor IPO 1 toch met Beer zaterdag? (aantal van ons komen kijken namelijk zaterdag, ik ook misschien)
Zij heeft welie toch ook nog meegemaakt bij ons, of was ze toen al naar jullie (weet het allemaal niet meer)
Maar jij weet net zo goed als ik, dat een keurmeester bij de ene vereniging goed keurt en bij de ander niet.
Nu was welie haar kritiek op die paar kandidaten die we hadden overigens geheel terecht, maar de manier waarop.
Laat ik wel voorp stellen dat ze gelijk had, want iedereen is gezakt...en terecht (ik niet, want ik deed niet mee )
Maaruh, voor zaterdag...............ik bedoel niet Welie, maar Nelie
Niet stressen please
Ik zal Yvonne maar niet vertellen dat er mensen komen kijken die doet volgens mij iedere nacht nu 2 keer examen in haar slaap...
wel weer grappig dat het zo toch weer een kleine wereld blijkt te zijn...
Ikzelf zie wel wat er van komt. Ik moet kunnen slagen maar dan moeten er een paar dingetjes wel beter gaan als de afgelopen dagen ...
Dus ik ga me gewoon niet druk maken en ik loop mijn parcourtje gewoon ...
Inge schreef:En ja....het valt (achteraf) echt mee
Maar ik had ook een schappelijke keurmeester, dat scheelt misschien ook. Die stelde me heel erg op mijn gemak.
In april ga ik voor IPO1 en dan zal het wel weer spannend worden hoor Keurmeester dan is Siem Kwak.
Kwak is wel relaxed, althans, de keren dat hij bij ons heeft gekeurd vond ik het wel ok.
Eerlijk, maar toch ook wel enigzins rekening houdens met hele groene geleiders.
Keurmeester op mijn examen (mits ik idd besluit om mee te doen) wordt Fred Tichelaar. Zelf nog nooit zien keuren op een examen (wel op een wedstrijd) en ik kan alleen maar hopen dat ie een examen niet zo keurt :N:
Alhoewel, als je dan slaagt, dan ben je ook echt geslaagd
hahahahah Fred is idd. streng, ken hem sinds ik 8 ben ofzo...heeft altijd bij/met mijn vader getrained...wees blij dat mijn pap ook niet is gaan keuren, die is minstens zo streng Siem Kwak heeft mijn 1e vzh gekeurd, was schappelijk.
dat wilde ze nou net NIET horen , toch Wen
Ze houden heus wel rekening mee dat het "maar" VZH is hoor... t is geen landelijke IPO 3 wedstrijd...
enneh.. ik ga ws. in het vroege voorjaar op voor vzh dussehhh.. :N: en ik ga het proberen met een hond die ik overzet van KNPV naar IPO...moet ik weer rekening houden met mn inwerken enzo
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
dan ist goed
Wanneer wilde je dan?
volgende week donderdag, zo rond en uur of 06.30-7.00 (wantmoet om 7.30 mijn examen doen )
Angel-eyes schreef:
dan ist goed
Wanneer wilde je dan?
volgende week donderdag, zo rond en uur of 06.30-7.00 (wantmoet om 7.30 mijn examen doen )
Oh oke is goed, stuur maar een pb met adres enzo, dan kom ik wel
Angel-eyes schreef:
dan ist goed
Wanneer wilde je dan?