Alle andere keren was er iedere keer weer iets waardoor ik het examen af moest zeggen, maar dit keer moet het dan echt gaan gebeuren (brrrr, eng) :N:
Helaas, helaas, ik doe geen examen op eigen veld, aangezien wij geen examens meer hebben dit jaar.
Nu we echt de puntjes op de I moeten gaan zetten gaat er steeds meer mis, puur en alleen door mijn gestress.
Terwijl we het gewoon kunnen halen en er klaar voor zijn.
Zowiezo moet ik eerst nog gaan intrainen op de vreemde club om te bekijken of we daar uberhaupt wel examen kunnen doen!!!
Misschien zeg ik na 1x intrainen wel, laat maar, ik wacht wel op een examen op eigen veld.
Ik heb namelijk geen idee hoe ik op vreemd veld ben en hoe Qyan daar is.
Ik heb nog een maand, maar ik loop nu dus al gestressed op het veld, waardoor steeds meer fout gaat en alles steeds slechter gaat
Ik vind dit tegenover de hond ook niet eerlijk!!!
Qyan heeft leiding nodig op het veld, maar ik loop nu al zo te stressen dat hij de leiding over gaat nemen en steeds meer oefeningen niet meer uit wil voeren.
Hij snapt volgens mij niet echt waar zijn baasje op het moment mee bezig is op het veld

Ik leg teveel druk op mezelf op het moment en dat werkt door naar Qyan
volgende week of de week daarna wil ik in gaan trainen/ mee trainen (als het dan mogelijk is) en als dat goed gaat rij ik iedere week naar die club om mee te trainen tot aan het examen. Kom ik in totaal op 3x intrainen.
Alle tips omtrent examen-stress zijn welkom :N: