Ik denk dat ik wel een klein beetje begrijp waarom dat Scoob de IPO saai noemt..
Het is een kort programma.. Zeker kwa bijtwerk...
Maar ik denk ook wel dat de KNPV meer en meer kan gaan overnemen uit de IPO zeker voor het onderdeel waar Scoob dan wel respect voor heeft het appél..
Wie ziet er nou niet graag een hond vol temperament volgen ipv gedrukt en ongeinteresseerd..
Maar ik moet Scoob inderdaad wel totaal ongelijk geven ivm de dreiging..
Die is er wel degelijk en iedere aanval is er ook echt wel een voor de hond..
Dat ze aan de buitenkant van de mouw moeten bijten is inderdaad dan weer minder dreigend dan binnenkant bovenarm zoals bij de knpv..
Maar goed.. dan kun je er een beensteller van maken is het niet?
Maar inderdaad.. als je een knpv wedstrijd vergelijkt met een ipo wedstrijd dan straalt knpv meer spektakel uit..
Maar dat wil nog lang niet zeggen dat de honden in de IPO minder zijn..
Je kunt het wel met de wat mindere hond ook halen.. wat dan weer erg fijn is voor mensen zoals ik (zei de gek) die knetter zijn op de sport maar nu eenmaal geen knpv kunnen draaien simpelweg omdat de hond het niet haalt.. (en ik doe haar ook niet weg..)
KNPV heeft dus mijn voorkeur.. maar ik ben maar wat blij dat ik met Amber nog in de IPO kan werken.. (ik leer er ook nog eens ontiegelijk veel van, deze mindere hond..

)
Dus ja Scoob.. ik geef je ergens wel gelijk.. maar er zitten zat honden in de IPO waar menig KNPV-er van droomt..
En als je wil dan laat ik je er zo eentje zien in onze vereniging..
Een echte WOW -

- hond
Zo.. en dat vinnik er zo'n beetje van..
Delete MIJ van dit FORUM aub..