Wij zaten op de tribune aan de rechtse kant, een beetje onderaan, net achter die Japanners.
Volgende keer herken ik je!

Moderator: moderatorteam
Als je met je gezicht naar de tribune stond zaten wij aan de rechterkant, bij de eerste trap omhoog en dan ongeveer de 4e of 5e rij stoelen links naast het pad.Nanc schreef:Ik denk dat wij dan vlak bij jullie zaten.
Wij zaten op de tribune aan de rechtse kant, een beetje onderaan, net achter die Japanners.
Volgende keer herken ik je!
Dat is zo opgelost hoormaart schreef:zijn zowat de beste die ik kon vinden waar de aandacht vooral naar de hond zal gaan(sta echt niet graag op de foto
)
Zet volgende keer gewoon de zonnebril van je hond op. Als je er zuinig op bent mag je die vast wel lenen.maart schreef:Nanc schreef:Dat is zo opgelost hoormaart schreef:zijn zowat de beste die ik kon vinden waar de aandacht vooral naar de hond zal gaan(sta echt niet graag op de foto
)
![]()
![]()
vind ik niet leuk hoor
![]()
Je kan ook nog foto's van de demo op Appie's site bekijken.Boris schreef:Ja een paar.... moet ze alleen nog uitzoeken.... maar kan even duren want ik heb wel honderden foto's gemaakt pffff....Inge schreef:Ik heb foto's van de demo van Appie Kamps in de fotohoek gezet,
Van de tweede demo heb ik geen foto's, wat ik achteraf erg jammer vind![]()
Het begon wat saai en ik heb mijn camera toen opgeborgen. Daarna kwam er toch nog een heel gaaf actie-gebeuren.
Was de demo van Jurgen Zanke en Bart Bellon, hopelijk heeft iemand anders daar nog wel foto's van
Maar het gebeurde lang niet 1 keer dat de hond zo voor de pakwerker uitkwam hoor..Boris schreef:Denk dat het inderdaad aan jou ligt...Afstand werd super gedraaid.... en die hond die jij bedoelde kwam met zijn poten tussen de pakwerker terecht... en dan kan het gebeuren, was ook kanjer van een hond, misschien heb je ook gezien dat de hod applaus kreeg van de pw zelf??? Dat is pas sportief....
Korte werk vond ik ook besst goed hoor, zaterdagmiddag had hij tenslotte wel liesblessure opgelopen en ging het even wat moeizamer, maar zondag stond hij er weer....
De manier van pakwerk word ook niet door de pakwerkers zelf bepaald.... ze hebben precies opdracht gekregen wanneer ze stemdreiging mochten geven en wanneeer niet, enz enz....
Het applaus zondag voor de pakwerkers was dan ook overweldigend.... kreeg er zelf kippevel van....
ik vind die duitse stijl niet geweldig maar daar ging het hier niet over, ik vond de pakwerkers ook goed draaien en ja het gebeurd weleens dat een hond verkeerd uitkomt... daar zijn het mensen en dieren voor. Wat ik gezien heb lag dit ook niet aan de pakwerker maar aan de hond.Boris schreef:Denk dat het inderdaad aan jou ligt...Afstand werd super gedraaid.... en die hond die jij bedoelde kwam met zijn poten tussen de pakwerker terecht... en dan kan het gebeuren, was ook kanjer van een hond, misschien heb je ook gezien dat de hod applaus kreeg van de pw zelf??? Dat is pas sportief....
Korte werk vond ik ook besst goed hoor, zaterdagmiddag had hij tenslotte wel liesblessure opgelopen en ging het even wat moeizamer, maar zondag stond hij er weer....
De manier van pakwerk word ook niet door de pakwerkers zelf bepaald.... ze hebben precies opdracht gekregen wanneer ze stemdreiging mochten geven en wanneeer niet, enz enz....
Het applaus zondag voor de pakwerkers was dan ook overweldigend.... kreeg er zelf kippevel van....
is toch niet eerlijk voor de deelnemers? Je moet allemaal op dezelfde pakwerker kunnen bijten de een draait altijd anders dan de ander dus dat zou niet kloppen!Ascha schreef: Misschien hadden ze dan meer dan twee pakwerkers kunnen gebruiken he.. om de dag een ander stel..
zelfs op een examen mag dat nietBoris schreef:Dat gebeurd toch nooit op een evenement, verschillende pakwerkers????
Niet logisch ook....
vind ik niet, een pakwerker weet wat hem te wachten staat. Dan kies je, draai je of draai je niet. Als je wegens een blessure uitvalt is het wat anders maar ik denk dat de meeste pakwerkers op zo'n evenement liever doordraaien met pijn dan stoppen!Ascha schreef:Maar als de vermoeidheid parten gaat spelen dan zou ik het niet gek vinden dat er meerdere pakwerkers worden ingezet..
Wel?
Maar goed, het is dus wel inderdaad zo dat er mensen met me eens zijn dat het harder mag?
Die dreiging?
Ach dat zal je altijd blijven houden.... maar soms zien de mensen het zelf niet echt goed... kan ook he???Ascha schreef: Ik zat er met mijn clubgenoten heen te kijken en we zagen nogal wat foutjes..
precies, ik vond sfeer perfect! Het publiek was super en het was gewoon mooi om naar te kijken! Heb me in ieder geval prima vermaakt.Boris schreef:Ach dat zal je altijd blijven houden.... maar soms zien de mensen het zelf niet echt goed... kan ook he???Ascha schreef: Ik zat er met mijn clubgenoten heen te kijken en we zagen nogal wat foutjes..![]()
Toen de pakwerker op de afstand onderuit ging werd er naast mij ook gezegd dat dit blamage voor pakwerkers zat.. maar dat meisje zit nog maar net in de sport en heeft nog niet veel gezien, dus hebben we haar uitgelegd dat het niet altijd blamage hoeft te zijn, bij sommige honden, snap ie???![]()
Maar als ze echt zo slecht gedraaid zouden hebben, dan was het applaus ook niet zo lang geweest, de meeste waren super tevreden en de deelnemers zelf ook, en dat is het voornaamste vind ik.
Bovendien moet je ook rekening houden met de lengte van sommige pakwerkers... die van het korte, kon de hond nooit zo hoog houden als die van het lange werk, logisch toch?
Maar opmerkingen zijn er altijd en dat zal je altijd blijven houden....
helaas....
Heb wel meer opmerkingen opgevangen, maar die kwamen meestal niet van NBG-ers zelf...
![]()
maar het belangrijkste is dat iedereen zoveel mogelijk genoten heb en dat lees ik hier ook weer, en dat is hartstikke fijn toch?