Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nu ff serieus over het verhaal pup....

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

qyan

Ongelezen bericht door qyan »

gelderen schreef:Niemand dus een goede school in de buurt bij Arnhem?
Zo kom ik natuurlijk nooit van mijn vooroordelen af :wink:

Groeten,
Eelco
Ik weet er wel 1 in schalkhaar, maar niet in arnhem.....geen idee of dat een beetje bij elkaar in de buurt ligt eigenlijk :denken: mijn topgrafische kennis is niet zo eh......up to date meer :mrgreen:
Ascha
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ascha »

qyan schreef:

Groeten,
Eelco
Ik weet er wel 1 in schalkhaar, maar niet in arnhem.....geen idee of dat een beetje bij elkaar in de buurt ligt eigenlijk :denken: mijn topgrafische kennis is niet zo eh......up to date meer :mrgreen:
Schalkhaar... daar ben ik nog eens op oefening geweest..
Ligt dat niet bij Deventer enz in de buurt?
Of dat dichtbij Arnhem is dat hangt er maar vanaf hoe graag je wil trainen he.. hahahaha.. :jump:
Delete MIJ van dit FORUM aub..
qyan

Ascha schreef:
qyan schreef:

Groeten,
Eelco
Schalkhaar... daar ben ik nog eens op oefening geweest..
Ligt dat niet bij Deventer enz in de buurt?
Of dat dichtbij Arnhem is dat hangt er maar vanaf hoe graag je wil trainen he.. hahahaha.. :jump:
Geen idee waar dat in de buurt ligt :mrgreen:
Onze PW komt bij die club vandaan, zal het hem eens vragen :mrgreen:
Schalkhaar, Arnhem, voor mij allebei verweggistan dus moet het in mijn beredenatie wel bij elkaar in de buurt liggen :hamer:
gelderen
Actief

Ongelezen bericht door gelderen »

Schalkhaar is +/- 50 KM van mijn huis :jank:
Om een keer te gaan kijken is dat leuk maar niet om een aantal malen per weer te trainen.

Weet iemand goede scholen die dichterbij zijn?
Groeten,
Eelco
qyan

gelderen schreef:Schalkhaar is +/- 50 KM van mijn huis :jank:
Om een keer te gaan kijken is dat leuk maar niet om een aantal malen per weer te trainen.

Weet iemand goede scholen die dichterbij zijn?
Groeten,
Eelco
Ohhhhhh, ik dacht dat je alleen wilde gaan kijken :mrgreen:
Tja, ik moet ook 2x per week 44 km rijden hoor, dus in totaal 88 km en dat 2x per week om een beetje te trainen, moet er wat voor over hebben :pffff:

Nee, maar kijk ff op de site van de nbg, daar kan je vast wel iets bij jou in de buurt vinden :ok:
Link is op de vorige pagina geloof ik al gegeven
gelderen
Actief

Ongelezen bericht door gelderen »

Ja nu is het kijken maar straks trainen en dan zou het leuk zijn op dezelfde club te kijken als waar je gaat trainen natuurlijk :mrgreen:
Als het niet anders kan dan ga ik rijden maar als het effe kan ..... :wink:

Ik ga kijken op de site maar zou het fijner vinden om adviezen te krijgen van goede scholen waar positief getraind wordt. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om mijn vooroordeel versterkt te zien dus als iemand van de africhtingsdivisie zijn of haar advies kan geven dan hoor ik dat heel graag.

Groeten,
Eelco
qyan

gelderen schreef:Ja nu is het kijken maar straks trainen en dan zou het leuk zijn op dezelfde club te kijken als waar je gaat trainen natuurlijk :mrgreen:
Als het niet anders kan dan ga ik rijden maar als het effe kan ..... :wink:

Ik ga kijken op de site maar zou het fijner vinden om adviezen te krijgen van goede scholen waar positief getraind wordt. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om mijn vooroordeel versterkt te zien dus als iemand van de africhtingsdivisie zijn of haar advies kan geven dan hoor ik dat heel graag.

Groeten,
Eelco
Ik geef je 1 goede raad:
Ga bij meerdere clubs kijken!
Iedere club is anders en de 1 zal je meer bevallen als de ander.
Door bij meerdere clubs te gaan kijken krijg je toch een beter beeld over wat je wel en niet bevalt.
Ik ben ooi begonnen bij een NBG en dat was de eerste club die ik had bezocht.
Ik ben daar snel weg gegaan en heb daarna ik weet niet hoeveel clubs bezocht in 4 maanden tijd. Door al die clubs te bezoeken kreeg ik steeds meer een idee wat ik wel en niet wilde en uiteindelijk heb ik voor 1 club gekozen waar ik ben gaan trainen.

Wat een ander een fijne club vind hoef jij geen fijne club te vinden.
Er zijn in africhtingsland maar weinig verenigingen die geheel positief trainen.
Ondanks dat er velen met clickers, balletjes en worst trainen, zul je toch ook slipkettingen, prikbanden en TT's aan kunnen treffen.
Ik ken 1 vereniging waar vrijwel alleen maar positief getraind wordt, maar ondanks het positief trainen maken ze ook daar gebruik van prikbanden, slipkettingen en dergelijke, naast het gebruik van de clicker
Maar dat betekend niet dat jij ze ook moet gebruiken :wink:
Het is jouw hond en jij bepaald hoe je traint met jouw hond!
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”