scooby doo schreef:M@ri@nne schreef:alle beslisingen
beslissingen

Moderator: moderatorteam
dit alleen al..M@ri@nne schreef:Het is discretie.scooby doo schreef:volledig gelijk ik had dezelfde reactie als PM als gestuurdAscha schreef:En dat onderhoudt dan een forum..M@ri@nne schreef:Ok moet ik ook ff kwijt dat de reacties van de gemiddelde africhter hier ook niet getuigd van enige intelligentie.
Het spijt me marianne.. maar je bent bevooroordeeld..
en doet geen enkele moeite om je neutraal op te stellen..
Dat zou een forum beheerder wel beter staan..
Het kan niet dat jij een kant kiest..![]()
Dat resulteerd in oneerlijk gedrag van mensen die zich hier gesteund voelen door de "baas" van dit forum en dus kunnen zeggen wat ze willen terwijl de "underdog" op zijn woorden moet passen..
Zo gaat dat in de politiek..
Jij bent hier de scheids.. dus wees dan ook objectief en vel geen oordeel..
Of word ik nu geschopt?
't Is wel de waarheid..
questie van een beetje descretie
dis·cre·tie (de ~ (v.))
1 bescheidenheid, kiesheid
2 geheimhouding
Maar wat dat hier mee te maken heeft?![]()
Verder geld voor jou ook wat ik net schreef hierboven.
Haha hoe lang ben je nu hier? Ik pak nooit iemand op taalfouten, zinsopbouw ed. Alleen Scooby zegt dat ik geen discretie vertoon en ik snap bij god niet waar dat in deze op slaat, vandaar mijn opmerking.Ascha schreef:dit alleen al..M@ri@nne schreef:Het is discretie.scooby doo schreef:volledig gelijk ik had dezelfde reactie als PM als gestuurdAscha schreef: En dat onderhoudt dan een forum..
Dat resulteerd in oneerlijk gedrag van mensen die zich hier gesteund voelen door de "baas" van dit forum en dus kunnen zeggen wat ze willen terwijl de "underdog" op zijn woorden moet passen..
Of word ik nu geschopt?
't Is wel de waarheid..
dis·cre·tie (de ~ (v.))
2 geheimhouding
Marianne.. dat iemand niet goed is in zinsopbouw en taal is voor jou een reden hem te denigeren?
Ohw sorry.. heb ik dat goed geschreven?
Of begrijp je nog waar ik het over heb?
Beetje zielig (en al helemaal van een moderator) om zo'n actie te nemen op een zinsopbouw of taalfout enz..
Makkelijk he.. over de rug van anderen populair worden..
Beetje de zwakheden afzeiken en zelf populair worden..
Je bent een sterke leider.. dat zie ik zo..
Je bewijst maar weer eens temeer dat je niet ziet hoe wij wel met onze honden omgaan...MARC_S schreef:Ik kom hier al jaren en er zijn mensen in deze hoek erg ver gegaan, ERG ver! Tot en met bezoekjes aan huis dus ik ben behoorlijk afgeknapt op africhters. Verder worden er alleen in de africhting hulpmiddelen gebruikt om het maar zo te noemen en daar ben ik falicant op tegen, net als een isoleercel in de tuin met daarin een volwaardige maar sneue hond.
Verder is menig mens hier uitgelachen, afgemaakt en als dom afgewimpeld bij het stellen van een vraag. Ik ben als persoon weggestuurd bij een club omdat ik een bastaard had en de bierbuiken zagen me wel weer met een rashond.
Nee, sorry, ik kan er echt niks mee en moet je toch verwijzen naar fora die over africhting gaan.
Jij zegt ieder zijn mening en schoenmaker blijf bij je leest. Wat denk je dat de mensen die tegen africhters in gaan dan doen? Precies dat![]()
Hier op dit forum is de algemene manier van honden houden en met ze omgaan gebaseerd op iets positiefs, dat laat weinig ruimte voor sporthonden, prikbanden en keiharde trainingen waarna zo'n dier in de handel komt. Op die manier willen de meeste mensen niet met hun honden omgaan
Ja ik ben inderdaad niet lang hier..M@ri@nne schreef:Haha hoe lang ben je nu hier? Ik pak nooit iemand op taalfouten, zinsopbouw ed. Alleen Scooby zegt dat ik geen discretie vertoon en ik snap bij god niet waar dat in deze op slaat, vandaar mijn opmerking.Ascha schreef:dit alleen al..M@ri@nne schreef:Het is discretie.scooby doo schreef: volledig gelijk ik had dezelfde reactie als PM als gestuurd
dis·cre·tie (de ~ (v.))
2 geheimhouding
Marianne.. dat iemand niet goed is in zinsopbouw en taal is voor jou een reden hem te denigeren?
Beetje zielig (en al helemaal van een moderator) om zo'n actie te nemen op een zinsopbouw of taalfout enz..
Maar ik ben voorlopig ff uit gepraat met jou aangezien ik inderdaad een voorbeeldfunctie heb en anderen vaak genoeg zeg dat negeren ook een optie is.
pfff wat is dat toch met zondag avondenAscha schreef:dit alleen al..M@ri@nne schreef:Het is discretie.scooby doo schreef:volledig gelijk ik had dezelfde reactie als PM als gestuurdAscha schreef: En dat onderhoudt dan een forum..
Of word ik nu geschopt?
't Is wel de waarheid..
dis·cre·tie (de ~ (v.))
2 geheimhouding
Daarom kan ik er niet tegen..twinkeltje schreef:pfff wat is dat toch met zondag avondenAscha schreef:dit alleen al..M@ri@nne schreef:Het is discretie.scooby doo schreef: volledig gelijk ik had dezelfde reactie als PM als gestuurd
dis·cre·tie (de ~ (v.))
2 geheimhouding
ik geloof dat scooby viel over het foute word van m@ri@nne hoor
en juist de modjes vallen niet aan op taal fouten
ik heb zelf dyslectie
twinkeltje schreef:pfff wat is dat toch met zondag avondenAscha schreef:dit alleen al..M@ri@nne schreef:Het is discretie.scooby doo schreef: volledig gelijk ik had dezelfde reactie als PM als gestuurd
dis·cre·tie (de ~ (v.))
2 geheimhouding
ik geloof dat scooby viel over het foute word van m@ri@nne hoor
en juist de modjes vallen niet aan op taal fouten
ik heb zelf dyslectie
Het moment dat ik je echt aan het jennen was had je niet eens doorAscha schreef: ik wil niet veel zeggen Anne.. maar jij bent een van de beginners die mij met ongeloof naar mijn scherm liet staren..
Bij jou was NIX en dan ook NIX wat ik zei goed..
In het andere topic..
Je was echt wel aan het jennen..
ik wel dus ik behoor maar tot het 'klootjesvolk'twinkeltje schreef:ik ben zelf een modje hoor en nooit aan gevallen op taal fouten door een modje
tja das waar ik heb geen klote hangen dus daar behoor ik niet toescooby doo schreef:ik wel dus ik behoor maar tot het 'klootjesvolk'twinkeltje schreef:ik ben zelf een modje hoor en nooit aan gevallen op taal fouten door een modje
zeker door mijn leeftijd kan het niet aanvaard worden dat ik een zekere kennis heb op bepaalde vlakken , en dat ik al wat gepresteerd heb .
maar ach het is dwijlen met de kraan open
nu heb ik nog geen andwoord gehad maar okee je hebt je best gedaan voor vandaagtwinkeltje schreef:tja das waar ik heb geen klote hangen dus daar behoor ik niet toescooby doo schreef:ik wel dus ik behoor maar tot het 'klootjesvolk'twinkeltje schreef:ik ben zelf een modje hoor en nooit aan gevallen op taal fouten door een modje
zeker door mijn leeftijd kan het niet aanvaard worden dat ik een zekere kennis heb op bepaalde vlakken , en dat ik al wat gepresteerd heb .
maar mensen ik zet zo het forum in slaapstaan en open het morgen om 7 uur wel weer eens
Sorry, wat was de vraag?scooby doo schreef:nu heb ik nog geen andwoord gehad maar okee je hebt je best gedaan voor vandaagtwinkeltje schreef:tja das waar ik heb geen klote hangen dus daar behoor ik niet toescooby doo schreef:ik wel dus ik behoor maar tot het 'klootjesvolk'twinkeltje schreef:ik ben zelf een modje hoor en nooit aan gevallen op taal fouten door een modje
maar mensen ik zet zo het forum in slaapstaan en open het morgen om 7 uur wel weer eens
Ja hoezo dan? Omdat er een africhter de politie bij mijn vriendje aan de deur liet komen om hem bang te maken de hond in beslag te nemen?Ascha schreef:Je bewijst maar weer eens temeer dat je niet ziet hoe wij wel met onze honden omgaan...
Het beeld dat je schetst is dat van iemand die alles weer over 1 kam scheert..
Ik heb je nog wel serieus antwoord gegeven ook op een eerdere vraag..
Kom kom..
wel beter je best doen Marc..
Het klopt wel wat er al gezegd werd...
Ik kan toch ook zeggen dat ik het keer op keer uit leg. Wat aan arrogante manier van praten hou jij er op na. Wat maakt dat jij alles beter weet dan ik? Een hond is gewoon een hond hoor, ook al doe je er africhting mee.Je legt het uit.. dan nog eens.. en nog eens.. en dan nog hebben jullie er beelden bij die wij jullie nooit voorgelegd hebben..
Ik ken jou niet en weet niet waar jouw hond woont en hoe je hem traint. Ik weet alleen wat ik hier lees en waar mijn beeldvorming vandaan komt. Daar kan ik minder aan doen dan de mensen die hier zelf vertellen wat ze met hun honden doen.Lastig..
Weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt..![]()
Ik heb het andere topic gevolgd en nu hier weer.scooby doo schreef:ik wel dus ik behoor maar tot het 'klootjesvolk'twinkeltje schreef:ik ben zelf een modje hoor en nooit aan gevallen op taal fouten door een modje
dus heb jij liever dat alles in de doofpot gestoken word ?MARC_S schreef:Ja hoezo dan? Omdat er een africhter de politie bij mijn vriendje aan de deur liet komen om hem bang te maken de hond in beslag te nemen?Ascha schreef:Je bewijst maar weer eens temeer dat je niet ziet hoe wij wel met onze honden omgaan...
Het beeld dat je schetst is dat van iemand die alles weer over 1 kam scheert..
Omdat er een ander topic loopt waarin staat dat africhters vinden dat een hond zacht en klef wordt van binnen houden? Dat een hond dus scherp moet blijven en in een kennel moet.
Dat Inge en menig africhter hier een prikband, TT of lieslijn heeft gebruikt. Ik maak dat er niet van want dat doen ze zelf en ze zeggen het zelf![]()
Ik heb je nog wel serieus antwoord gegeven ook op een eerdere vraag..
Kom kom..
wel beter je best doen Marc..
Het klopt wel wat er al gezegd werd...![]()
Ik kan toch ook zeggen dat ik het keer op keer uit leg. Wat aan arrogante manier van praten hou jij er op na. Wat maakt dat jij alles beter weet dan ik? Een hond is gewoon een hond hoor, ook al doe je er africhting mee.Je legt het uit.. dan nog eens.. en nog eens.. en dan nog hebben jullie er beelden bij die wij jullie nooit voorgelegd hebben..
Nee....vindt je dat? Inge maakt een kennel en gebruikt een pinnenband 3 keer per week op een Hollander die niet geschikt is voor africhting, Crutz heeft alle honden in een kennel. Ik maak dat er niet van dat staat er gewoon.
Ik ken jou niet en weet niet waar jouw hond woont en hoe je hem traint. Ik weet alleen wat ik hier lees en waar mijn beeldvorming vandaan komt. Daar kan ik minder aan doen dan de mensen die hier zelf vertellen wat ze met hun honden doen.Lastig..
Weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt..![]()
Ikzelf zou graag eens africhting gaan doen, maar wel op MIJN manier en niemand raakt mijn hond aan, nog komt er een pinnenband en nog gaat die hond nooit van mijn leven een kennel in.
patries schreef:ik kom echt net effe om de hoek kijken
en pardon als ik me er niet mee mag bemoeien maar sorry hoor kom he laat iedereen in zijn waarde en heb respect voor de ander al is het niet jou eigen mening. iedereen heeft het recht die te geven.
ik kom hier voor info [geven en nemen] en hopelijk ook wat gezelligheid.
hoop dat jullie er snel een beetje uit zijn!
Succes!MARC_S schreef:Ikzelf zou graag eens africhting gaan doen, maar wel op MIJN manier en niemand raakt mijn hond aan, nog komt er een pinnenband en nog gaat die hond nooit van mijn leven een kennel in.
Waarom succes? Heb je wel eens naar obidience gekeken? Die honden lopen er strakker bij dan de honden in de africhting en hebben geen TT om gehad daarvoor. Of behendigheid, waarom kan mijn mechel geen schutting leren nemen en een reukproef doen zonder correcties en een mechel in obidience of behendigheid kan dat dan wel?Inge schreef:Succes!MARC_S schreef:Ikzelf zou graag eens africhting gaan doen, maar wel op MIJN manier en niemand raakt mijn hond aan, nog komt er een pinnenband en nog gaat die hond nooit van mijn leven een kennel in.Het zou mooi zijn als het je zou lukken, tot nu toe is er namelijk nog niemand geweest die een hond afgericht heeft zonder te hoeven corrigeren.
Idealisme is mij niet vreemd, de praktijk is echter anders.
Precies....voor Marouck, eindelijk heb je het begrepen.Martijn schreef:
Je was nota bene al gestopt met de sport omdat het Marouck niet lag. Maar daarna wel weer beginnen. Ook voor Marouck zeker?