Het systeem van de Raad v Beheer ten aanzien van de registratie van rashonden is waterdicht.
Als je in Nederland een rashond koopt met stamboom is hij ook 100% raszuiver, en de afstamming klopt.
Moderator: moderatorteam
en dan nog red je het niet....Rea schreef:Tuurlijk is 't nooit waterdicht.
Of ze zouden met hun neus op de dekking moeten staan en dan de teef afplakken voor "ander bezoek".
wat kost dat dan? een bevriende fokker van mij in Australie laat van elk van zijn honden ook een DNA profiel maken maar daar kost dat 45 austr.dollars. dat is geloof ik 30 euro ofzo , nou das niet duur dacht ikjidde schreef: Daarom ben ik VOOR opslaan van DNA (Alleen jammer dat het zo duur is)
Rond de 60-70 euro heb ik begrepen (gaat naar Duitse SV)Podenji schreef:wat kost dat dan? een bevriende fokker van mij in Australie laat van elk van zijn honden ook een DNA profiel maken maar daar kost dat 45 austr.dollars. dat is geloof ik 30 euro ofzo , nou das niet duur dacht ikjidde schreef: Daarom ben ik VOOR opslaan van DNA (Alleen jammer dat het zo duur is)
sjongejonge maken mensen zich druk om € 70??jidde schreef:Rond de 60-70 euro heb ik begrepen (gaat naar Duitse SV)Podenji schreef:wat kost dat dan? een bevriende fokker van mij in Australie laat van elk van zijn honden ook een DNA profiel maken maar daar kost dat 45 austr.dollars. dat is geloof ik 30 euro ofzo , nou das niet duur dacht ikjidde schreef: Daarom ben ik VOOR opslaan van DNA (Alleen jammer dat het zo duur is)
tja dan gaat het wel in de papieren lopen, maar goed helaas verpesten de slechterikken het altijd voor de goedwillende mensen.jidde schreef:Dan heb je het alleen nog OPGESLAGEN!! Stel je wilt testen via DNA wie de ouderdieren zijn, betaal je 215 euro per hond
je betaald dus 215 voor pup, 215 voor paps en 215 voor mamsPodenji schreef:tja dan gaat het wel in de papieren lopen, maar goed helaas verpesten de slechterikken het altijd voor de goedwillende mensen.jidde schreef:Dan heb je het alleen nog OPGESLAGEN!! Stel je wilt testen via DNA wie de ouderdieren zijn, betaal je 215 euro per hond