Moderator: moderatorteam
Hahaha ik heb er hier zo eentje rondlopen en die is perfect geschikt om mee te fokkenMARC_S schreef:Nu welInge O schreef:tochwel hoor, maar die keuze hadden we nietMARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff![]()
.
nee dit vindt ik dus echt niks veel te rank zelfs vergeleken met de oude types molMARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff![]()
Ik vind persoonlijk deze hond om door een ringetje te halen en perfect geschikt om hele nachten door het bos te zoeken naar stropers
Dat hij iets te stijl is in de schouders zie ik ook maar dat heeft minder met dit type te maken dan met deze hond zelf. Zijn broers en zussen kunnen weer een perfecte voorhand hebben.
leuk dat je paco en chevy kiest dat wordt de eerst volgende combinatieyamie schreef:
tja... ik ben een beetje bevooroordeeld, maar ik vind hem gewoon een kanjer...hoewel ik hem wel aan de max vind qua zwaarte...
deze teef...
en jou Gomez vond ik ook een knapperd...
Deze is gaaf zeg!! wowieMARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff![]()
Ik vind persoonlijk deze hond om door een ringetje te halen en perfect geschikt om hele nachten door het bos te zoeken naar stropers
Dat hij iets te stijl is in de schouders zie ik ook maar dat heeft minder met dit type te maken dan met deze hond zelf. Zijn broers en zussen kunnen weer een perfecte voorhand hebben.
de reu is echt neusje van de zalm dat is en dat zegt jou niet veel maar bunsoro red sails machtige reu in mijn ogen perfect kop type en niet overdreven in bouw en niet over beladen in de bespiering.Decibiel schreef:Laat ik beginnen met dat ik het niet echt makkelijk vond om te kiezen.
Ze zien eruit alsof de verhouding grote/spieren van dien aard is dat ze atletisch genoeg zijn om een flinke afstand af te leggen, ik denk ook dat ze qua wendbaarheid nog verrassende dingen kunnen doen die je niet 1 2 3 achter dit ras zou zoeken. Die kampioen heeft dat qua lichaam misschien iets meer dan deze reu, maar die heeft volgens mij een kortere snuit wat het uithoudingsvermogen meestal niet ten goede komt. En zo zitten er meer tussen. De achterhand ziet er ook gespierd genoeg uit om een flinke krachtexplosie neer te zetten, maar dat hebben ze allemaal wel, dat heeft de doorslag niet gegeven.
Ik ben geen kenner van dit ras, maar deze zou ik dus kiezen.
paco kop type is voor mij idiaal hals hoofd verhouding is perfect.Joy C schreef:Mol, vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom heb je voor paco gekozen in combinatie met Chevy? Welke punten zowel uiterlijk als innerlijk wil jij hiermee proberen te verbeteren? Nogmaals, ik ben leek, dus misschien is het wel voor de hand liggens, maar dat weet ik dus niet.
Ik vind het een geen BM maar wel een hele mooie hond.MARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff![]()
dit is Jake 1 van de laatse vol bloed Pitman honden die hier in NL zijn.Angel-eyes schreef:reu
Vind deze heel mooi.
de hond op de eerste foto is de overgroot opa van hot en chevyRataplan schreef:Wat kunnen we winnen?Ik val op het hoofd van de eerste foto. Dat is waarschijnlijk de blik in de ogen.
Maar de bouw dan weer van Gomez. Ik vind het mooi als ze een beetje een borst hebben om even op te kloppenIk kriebel daar ook vaak
Maar die van Marc vind ik ook mooi
twee typen dan maar