als ik deze foto zie is het toch niet zo gek dat sommige mensen monky op een bull mastiff vinden lijken Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welke type zou jij kiezen
Moderator: moderatorteam
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
als ik deze foto zie is het toch niet zo gek dat sommige mensen monky op een bull mastiff vinden lijken 
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
Hahaha ik heb er hier zo eentje rondlopen en die is perfect geschikt om mee te fokkenMARC_S schreef:Nu welInge O schreef:tochwel hoor, maar die keuze hadden we nietMARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff![]()
.
Die reu die we hier hebben heeft al menig mooie pup op de wereld gezet
- Mol
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
nee dit vindt ik dus echt niks veel te rank zelfs vergeleken met de oude types molMARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff![]()
Ik vind persoonlijk deze hond om door een ringetje te halen en perfect geschikt om hele nachten door het bos te zoeken naar stropers
Dat hij iets te stijl is in de schouders zie ik ook maar dat heeft minder met dit type te maken dan met deze hond zelf. Zijn broers en zussen kunnen weer een perfecte voorhand hebben.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- *Linda*
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
leuk dat je paco en chevy kiest dat wordt de eerst volgende combinatieyamie schreef:
tja... ik ben een beetje bevooroordeeld, maar ik vind hem gewoon een kanjer...hoewel ik hem wel aan de max vind qua zwaarte...
deze teef...
en jou Gomez vond ik ook een knapperd...
paco is een half broer van gomez
mol
- Mol
- Zeer actief
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
Deze is gaaf zeg!! wowieMARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff![]()
Ik vind persoonlijk deze hond om door een ringetje te halen en perfect geschikt om hele nachten door het bos te zoeken naar stropers
Dat hij iets te stijl is in de schouders zie ik ook maar dat heeft minder met dit type te maken dan met deze hond zelf. Zijn broers en zussen kunnen weer een perfecte voorhand hebben.
- Mol
- Zeer actief
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Re: welke type zou jij kiezen
Ik vind deze heel mooi
teef

teef

Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Decibiel
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
- Decibiel
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Laat ik beginnen met dat ik het niet echt makkelijk vond om te kiezen.
Ze zien eruit alsof de verhouding grote/spieren van dien aard is dat ze atletisch genoeg zijn om een flinke afstand af te leggen, ik denk ook dat ze qua wendbaarheid nog verrassende dingen kunnen doen die je niet 1 2 3 achter dit ras zou zoeken. Die kampioen heeft dat qua lichaam misschien iets meer dan deze reu, maar die heeft volgens mij een kortere snuit wat het uithoudingsvermogen meestal niet ten goede komt. En zo zitten er meer tussen. De achterhand ziet er ook gespierd genoeg uit om een flinke krachtexplosie neer te zetten, maar dat hebben ze allemaal wel, dat heeft de doorslag niet gegeven.
Ik ben geen kenner van dit ras, maar deze zou ik dus kiezen.
Ze zien eruit alsof de verhouding grote/spieren van dien aard is dat ze atletisch genoeg zijn om een flinke afstand af te leggen, ik denk ook dat ze qua wendbaarheid nog verrassende dingen kunnen doen die je niet 1 2 3 achter dit ras zou zoeken. Die kampioen heeft dat qua lichaam misschien iets meer dan deze reu, maar die heeft volgens mij een kortere snuit wat het uithoudingsvermogen meestal niet ten goede komt. En zo zitten er meer tussen. De achterhand ziet er ook gespierd genoeg uit om een flinke krachtexplosie neer te zetten, maar dat hebben ze allemaal wel, dat heeft de doorslag niet gegeven.
NOTHING CAN GO WROGN!!!
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Mol, vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom heb je voor paco gekozen in combinatie met Chevy? Welke punten zowel uiterlijk als innerlijk wil jij hiermee proberen te verbeteren? Nogmaals, ik ben leek, dus misschien is het wel voor de hand liggens, maar dat weet ik dus niet. 
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

-
jidde
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Wat kunnen we winnen?
Ik val op het hoofd van de eerste foto. Dat is waarschijnlijk de blik in de ogen.
Maar de bouw dan weer van Gomez. Ik vind het mooi als ze een beetje een borst hebben om even op te kloppen
Ik kriebel daar ook vaak
Maar die van Marc vind ik ook mooi
twee typen dan maar 
Maar de bouw dan weer van Gomez. Ik vind het mooi als ze een beetje een borst hebben om even op te kloppen
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
Ow dit is leuk. Ik ga ook ff kijken.
teef

Deze teef vind ik qua bouw erg mooi, al vind ik de neus iets aan de korte kant....
reu

Deze vind ik er ook wel mooi uitzien
teef

Deze klopt in mijn ogen niet qua verhouding. Te korte voorpootjes, te lang lichaam en net ff te breed van voren.
teef

Deze vind ik mooi
reu

Deze vind ik erg mooi
Maar welke ik supermooi vind is de hond in je handtekening mol!
*edit* is de hond in je handtekening soms gomez? of zit ik dan helemaal fout?
teef

Deze teef vind ik qua bouw erg mooi, al vind ik de neus iets aan de korte kant....
reu

Deze vind ik er ook wel mooi uitzien
teef

Deze klopt in mijn ogen niet qua verhouding. Te korte voorpootjes, te lang lichaam en net ff te breed van voren.
teef

Deze vind ik mooi
reu

Deze vind ik erg mooi
Maar welke ik supermooi vind is de hond in je handtekening mol!
*edit* is de hond in je handtekening soms gomez? of zit ik dan helemaal fout?
Laatst gewijzigd door **Tamara** op 26 jul 2005 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rob*
- Zeer actief
reu

Vind deze heel mooi.

Vind deze heel mooi.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Mol
- Zeer actief
de reu is echt neusje van de zalm dat is en dat zegt jou niet veel maar bunsoro red sails machtige reu in mijn ogen perfect kop type en niet overdreven in bouw en niet over beladen in de bespiering.Decibiel schreef:Laat ik beginnen met dat ik het niet echt makkelijk vond om te kiezen.
de teef vind ik zelf te grof en te groot voor een teef ze heeft vind ik dan ook geen vrouwlijk voor komen en is te beladen in de bespiering, en kop type is ook niet echt je van hett het toon vind ik er dat ze een onder voorbeed heeft, en als je e standaart er naast lecht is ze in alle opzichten te zwaar.
mol
- Mol
- Zeer actief
paco kop type is voor mij idiaal hals hoofd verhouding is perfect.Joy C schreef:Mol, vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom heb je voor paco gekozen in combinatie met Chevy? Welke punten zowel uiterlijk als innerlijk wil jij hiermee proberen te verbeteren? Nogmaals, ik ben leek, dus misschien is het wel voor de hand liggens, maar dat weet ik dus niet.
paco zijn oren zijn mooi in groote die punten kan hij bij chevy al verbeteren.
chev is wat klein en paco is wat hoger.
chevy zou iets meer rib werveling mogen hebben vind ik dit kan ook mooi op gevangen worden.
bijde honden hebben goede hoeking in de achterhand dus dit wordt weer bevestigt, ook zo in de voor hand
bijde honden hebben een mooie borst breedte en voldoende voorborst dit wordt dus ook weer bevestigt.
plus dat ze kwa bloedlijn perfect op elkaar passen paco zijn vader is een nest broer van chevy haar vader.
plus dat als en ik zeg ALS er een mooie reu uit komt deze weer mooi zou kunnen combineren met Ebony dit omdat Ebony van gomez met Chevy is en Paco een half broer van Gomez is dus de bloedlijn mooi gesloten blijft.
mol
- Mol
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
Ik vind het een geen BM maar wel een hele mooie hond.MARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff![]()
Groetjes, Marianne.

- Mol
- Zeer actief
dit is Jake 1 van de laatse vol bloed Pitman honden die hier in NL zijn.Angel-eyes schreef:reu
Vind deze heel mooi.
mol
- Mol
- Zeer actief
de hond op de eerste foto is de overgroot opa van hot en chevyRataplan schreef:Wat kunnen we winnen?Ik val op het hoofd van de eerste foto. Dat is waarschijnlijk de blik in de ogen.
Maar de bouw dan weer van Gomez. Ik vind het mooi als ze een beetje een borst hebben om even op te kloppenIk kriebel daar ook vaak
Maar die van Marc vind ik ook mooi
twee typen dan maar
mol