Ik heb mijn mond gehouden, maar ook ik zag dat de poten niet onder maar naast het lichaam staan bij de meest van die honden. Daardoor staan bij veel honden de ellebogen naar buiten.mulan schreef:grappig grappig grappig dat mol dit allemaal zo ziet vanaf deze foto's![]()
en mensen als mol gesproken heeft dat jullie ineens allemaal er verstand van hebben![]()
maargoed beste mol ik nodig je uit om eens op de eerst volgende ab show te komen en eens de ab's te komen bekijken.
aangezien je blijkbaar zo'n geweldige kerumeester bent.
vind grappig dat jij over deze honden spreekt dat ze o benen hebben erg grappig maar goed ik zou zeggen kom eens langs bij een show vergeet niet een trui aan te trekken met een mol erop dan weten we allemaal tegen wie we spreken![]()
en verder beste mensen als jullie nog nooit een amerikaan hebben gezien en niet weten hoe of wat dit ras is en hoe dit ras eruit moet zien en alleen maar met goeroe mol mee kunnen lullen zijn jullie in mijn ogen behoorlijk zwakzinnig.
ik accepteer de mening van mol enorm en vind dat hij het zeer goed uit kan leggen maar dat wil niet zeggen dat iedereen zijn mening deelt.
in mijn ogen zijn deze ab's en bij meerdere mensen en ook bij zeer veel keurmeesters die deze honden gekeurt hebben zijn dit tophonden.
maar goed meningen verschillen maar ik vind het zeer frapant dat jullie je bek open gaan trekken als jullie goeroe meester mol heeft gesproken wel grappig.
blijkbaar is de hondenwereld overal het zelfde.
![]()
ik ben van mening dat jullie pas over dit ras wat kunt zeggen als je zelf er volledig in verdiept hebt.
voor mij zijn dit top honden en voor meerdere mensen in de ab wereld.
dus beste mensen ga nu gewoon lekker verder in je eigen ras verdiepen dan in plaats van je eigen goeroe te volgen die misschien ook wel eens ongelijk kan hebben.
dus mol als het goed is is er in september in almere weer een ab show ik zou zeggen kom eens kijken ben je ook weer een keer een dagje uit.
de groeten en mensen wat mij betreft![]()
![]()
doei doei![]()
![]()
Verder geef je aan dat iedereen die kritiek heeft op jouw keuze blijkbaar nog nooit Am.Bulls in het echt hebben gezien, maar er zit minimaal 1 persoon tussen waarvan ik weet dat die Am.Bulls bezit.
Verder vraag ik mij af hoeveel honden jij werkelijk eens goed hebt bekeken buiten het voor jou o zo geliefde ras, de American Bulldog?
Want als je dit vergelijkt met andere honden dan zal je zien dat de voorbeelden die jij geeft, en blijkbaar zo prachtig vindt, bijzonder extreem in hun bouw zijn. En m.i. kan dat onmogelijk gezond zijn en het een goed gangwerk ook niet ten goede komen.
En ik heb Mol echt niet nodig om dat in te zien.