Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
volgens mij zit er labrador in, ik dacht er meteen aan toen ik haar kop zag.
Maar een labrador kan wel degelijk, waaks zijn. Hier zit er wel een tenminste.
Maich schreef:Op een aantal foto,s lijkt de gezichtsuitdrukking op die van een Beagle,met name de ogen,ook de stand van de oren heeft er iets van weg
Gr,Maich.
Daar heb je gelijk in ging weer naar de foto's kijken en de eerste foto
kun je inderdaad die lieve ogen bvan een beagle zien
Een leven zonder honden kan ik me niet voorstellen.
Bekijk ff in mijn fotoalbum.
http://sabinehondengek.mijnalbums.nl/ Allemaal honden foto;s
Groetjes Sabine en een super lik van Sonja
Maich schreef:Op een aantal foto,s lijkt de gezichtsuitdrukking op die van een Beagle,met name de ogen,ook de stand van de oren heeft er iets van weg
Gr,Maich.
eindelijk een medestander van mijn gedachte
er lopen hier een aantal beagles rond die dezelde uitstralling hebben als deze hond, ik zie er heel veel van een beagle in terug in elk geval
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Ik zou denken dat er labrador inzit. Ach ik weet het eigenlijk niet, maar dat kwam in me op toen ik de foto's bekeek. Mooie hond is het zeker, lijkt me een leuke vriendelijk hond.
johan1969 schreef:Beagle x Amstaff zou geen 51 cm zijn denk ik.
Er kan wel een of andere gevlekte jachthond in zitten, Pointer of zo ?
ik denk dat dat best WEL zou kunnen, de meeste beagles die hier lopen zijn gigantisch en ik ken ook flinke staffords, dit zijn dan misschien geen honden die bij een goede fokker wegkomen die op de rasstandaard let maar dat daargelaten, zo groot is 51 cm ook weer niet vind ik
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Ik zie er zeker wel Dogo Argentino in moet ik zeggen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
alle honden worden kleiner gefokt maar er kunnen ook altijd
uitschieters bij zitten
Een leven zonder honden kan ik me niet voorstellen.
Bekijk ff in mijn fotoalbum.
http://sabinehondengek.mijnalbums.nl/ Allemaal honden foto;s
Groetjes Sabine en een super lik van Sonja