Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Meisje is gekocht geweest als Amstaff, maar volgens ons zit er toch nog iets anders in. Kwa karakter is ze veel waakser en terughoudender dan de Amstaff die ik ken.
Wat denken jullie dat er nog kan inzitten ?
Beetje ver gezocht misschien, maar zeker op die foto waar ze helemaal opstaat, en die kop, vind ik haar ook wel iets van een Labrador lijken.
Alleen zou dat dan weer helemaal niet kloppen met het waakse en terughoudende
een am.staff zeker wel maar ze heeft een andere uitstraling in haar gezichtje kan er geen vat op krijgen hoor maar hier een am.staff die echt niks van vreemde moet hebben en een teefje van 10 maanden die vreemde wel leuk vindt maar na 3 x aanhalen vindt ze het wel genoeg en waaks zijn ze allebij heel erg :N:
ik denk dat de hond hoger moet zijn als er een dogo in zit ik heb nog nooit een kleiner dogo gezien als dat monky hoog is (61 cm) nou heb ik ook nog nooit een ras echte am.staff gezien die zo hoog is maar goed jammer hè dat je het nooit echt zeker gaat weten
een hele lieve American Stafford
en een plaatje om te zien
Groetjes Stéfanie, Bij mijn ouders thuis: Snoopy (Maltezer, 18/07/1999),Max (Labrador, 28/08/2005) en Flurk (Mechelse herder x Duitse herder, nov 2007)
johan1969 schreef:Ik zie er niks labrador in, zo'n kruising zou trouwens geen of bijna geen wit hebben en langer dikker haar.
Misschien een soort pointer ?
Maar wschl Dogo.
Hangt ervan af op wie ze lijken he oftewel lijken ze het hardste op de moeder oftewel op de vader,
en in iedergeval nix van een pointer zelfs geen 5%
Groetjes Stéfanie, Bij mijn ouders thuis: Snoopy (Maltezer, 18/07/1999),Max (Labrador, 28/08/2005) en Flurk (Mechelse herder x Duitse herder, nov 2007)
Zou ze niet wat groter zijn moest er Labrador inzitten?
Haar vacht op haar rug is wel serieus wat dikker dan de andere vacht.
En moet er dan geen typisch labkleur inzitten??
Trixy schreef:Zou ze niet wat groter zijn moest er Labrador inzitten?
Haar vacht op haar rug is wel serieus wat dikker dan de andere vacht.
En moet er dan geen typisch labkleur inzitten??
Ze heeft iets labachtigs over zich in de kop maar dat kan ook de uitkomst van de kruising zijn terwijl er nergens lab in voorkomt. Mijn dochter roept hier ook al een dogachtige.
Groter hoeft niet. Hoe het met kleurvererving precies zit, dat weet ik niet, alleen als het simpel is. Gestroomd weet ik niets van.
ik hbe ook al zitten de denken en zoeken in mijn hondenencolpie boek en den heb ik weer een hond waar van ik denk kan wel en ga dan weer twijfelen en weet nu helemaal neit emer wat voor ene hond er in zal zitten ik zal ff op een rijtje zetten wat ik alllemaal dacht is best wat. ik denk dat er sowieso een de vader of/en moeder ook kruisingen zijn.
Ik dacht eerst aan verschillende honden toen ik naar de Tosa Inu keek.
Ik denk dat het een kruising is tussen een Tosa Inu en Amerikaanse Stafford.
De bouw, kaaklijn van voor en zijkant enzo
kan ik allemaal terug vinden in de Tosa Inu en de Amerikaanse stafford.
Maar geen van beide honden draagt de staart hoog en dan doet de Amerikaanse Bulldog wel en de boxer ook. Dus 1 van deze honden zit er ook door. vermoed de amerikaanse bulldog
Een leven zonder honden kan ik me niet voorstellen.
Bekijk ff in mijn fotoalbum.
http://sabinehondengek.mijnalbums.nl/ Allemaal honden foto;s
Groetjes Sabine en een super lik van Sonja
Ik zet nu deze foto/s neer heb mijn mening gegeven en begin ook al
weer te twijfelen. Het is altijd moeilijk om te raden wel ras er door heen zit
maar wel leuk
Een leven zonder honden kan ik me niet voorstellen.
Bekijk ff in mijn fotoalbum.
http://sabinehondengek.mijnalbums.nl/ Allemaal honden foto;s
Groetjes Sabine en een super lik van Sonja