Al een aantal keren voor behandeld en dan was het wel een paar maanden over maar dan zat het weer onder de mijten, echt ranzig.
De rest van de honden heeft nergens last van en het is bij haarzelf ook echt alleen dat linkeroor.....rechteroor is brandschoon.
Vandaag maar weer naar de DA toegeweest want mevrouw had weer erg veel last.
Tsja chronische oorontsteking. Dat ze wel weer spul voor kon schrijven maar dat je dan bezig bleef, liever wilde ze het oor even ene keer goed uitspuiten. :N:
Nou spuiten ze het liefst zonder narcose het oor uit omdat dan het trommelvlies meebeweegt ofzo?? (weet niet precies) maar Ghaya stond vandaag al bibberend op de tafel toen ze in dr oor keek.
Nou morgen om 11:15 uur is ze aan de beurt. Ze gaan het eerst zonder verdoving proberen maar mocht ze echt in paniek raken dan toch een licht roesje.
Mn buuf en dr vriend gaan mee, buuf is nogal erg goed in honden onder bedwang houden. Ik blijf w.s. in de wachtkamer want ik breng alleen maar paniek over op Ghaya omdat ik het zelf heel erg vindt om haar dan zo te moeten zien, tsja en dat kan Ghaya dan even niet gebruiken.
Ghaya kent de buuf erg goed dus die gaat dan mee naaar binnen.
Ohgossie ik vind het zo naar. Het is maar het uitspuiten van het oor maar ik ben helemaal zenuwachtig, heb er buikpijn van.