Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Morgen

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

estelle

Morgen

Ongelezen bericht door estelle »

Ghaya heeft altijd al wel last gehad van haar linkeroor.
Al een aantal keren voor behandeld en dan was het wel een paar maanden over maar dan zat het weer onder de mijten, echt ranzig.
De rest van de honden heeft nergens last van en het is bij haarzelf ook echt alleen dat linkeroor.....rechteroor is brandschoon.

Vandaag maar weer naar de DA toegeweest want mevrouw had weer erg veel last.
Tsja chronische oorontsteking. Dat ze wel weer spul voor kon schrijven maar dat je dan bezig bleef, liever wilde ze het oor even ene keer goed uitspuiten. :N:
Nou spuiten ze het liefst zonder narcose het oor uit omdat dan het trommelvlies meebeweegt ofzo?? (weet niet precies) maar Ghaya stond vandaag al bibberend op de tafel toen ze in dr oor keek.

Nou morgen om 11:15 uur is ze aan de beurt. Ze gaan het eerst zonder verdoving proberen maar mocht ze echt in paniek raken dan toch een licht roesje.
Mn buuf en dr vriend gaan mee, buuf is nogal erg goed in honden onder bedwang houden. Ik blijf w.s. in de wachtkamer want ik breng alleen maar paniek over op Ghaya omdat ik het zelf heel erg vindt om haar dan zo te moeten zien, tsja en dat kan Ghaya dan even niet gebruiken.
Ghaya kent de buuf erg goed dus die gaat dan mee naaar binnen.

Ohgossie ik vind het zo naar. Het is maar het uitspuiten van het oor maar ik ben helemaal zenuwachtig, heb er buikpijn van.
:jank:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Achosssssssss dat is echt heel vervelend en al helemaal als je al last van het oor heb.
Heel veel sterkte morgen en hopelijk kan het zonder narcose, we gaan duimen :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
miranda sabine
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door miranda sabine »

jeemie wat sneu sterkte morgen voor jou en ghaya
gr miranda en xantos
Afbeelding
Woody
Actief

Ongelezen bericht door Woody »

Sterkte morgen!
zal duimen :ok:
Sonja
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Ivan had ook een chronische oorontsteking, daar is het een paar keer bij gebeurd. Het komt allemaal goed hoor, Estelle :wink:
estelle

Komt ook allemaal wel goed maar toch vind ik het zo sneu, ze is altijd al zo bang bij de DA.....
doesje
Zeer actief

Ongelezen bericht door doesje »

heel veel sterkte vandaag.
dunji had ook een onsteking in de oren en dat hebben ze in utrecht ook uitgespoten. ook zonder narcose,maar als het weer moest gebeuren dan graag wel met een roesje.het is een hondje van 10 kilo,ze hadden hem met 4 man vast en hy poepte gewoon van zich af. wat ontzettend sneu om te zien :jank: . gelukkig hoeft hy er nu niet meer naar toe maar het is altyd wel in de gaten houden. het blyft wel een zwakke plek.
dus ik ga heel hard duimen voor jullie.
groetjes wendy, tjaboo, jip en djaff
estelle

doesje schreef:heel veel sterkte vandaag.
dunji had ook een onsteking in de oren en dat hebben ze in utrecht ook uitgespoten. ook zonder narcose,maar als het weer moest gebeuren dan graag wel met een roesje.het is een hondje van 10 kilo,ze hadden hem met 4 man vast en hy poepte gewoon van zich af. wat ontzettend sneu om te zien :jank: . gelukkig hoeft hy er nu niet meer naar toe maar het is altyd wel in de gaten houden. het blyft wel een zwakke plek.
:eek: nou ik denk dat ik nu wel zaeker weet dat ik in de wachtkamer blijf want dat kan ik niet aanzien hoor.
doesje
Zeer actief

estelle schreef:
doesje schreef:heel veel sterkte vandaag.
:eek: nou ik denk dat ik nu wel zaeker weet dat ik in de wachtkamer blijf want dat kan ik niet aanzien hoor.
als je dat niet kunt zien dan is dat verstandig want ik ben heel wat gewent maar het huilen stond me nader dan het lachen..ik wist het ook niet anders was ik ook weggegaan. ik hoop dat het voor je meevalt.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Agosssss, sterkte morgen!!!
Het blijft altijd rot als er iets met je lieverd is....

Bij Moritz hebben ze destijds toen hij net bij ons was ook z'n oor helemaal doorgespoten en dat was daarna weer helemaal goed :ok:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
estelle

nou, het viel 100% mee.
Ben toch mee gegaan de behandelkamer in maar heb op een afstandje toegekeken. MN buuf hield haar stevig vast en tsja Ghaya liet het maar over zich heenkomen.
EEn prima DA die ook constant liefkozend aan het praten was tegen Ghaya.

Voor de behandeling kon ze niet eens het trommelvlies zien, nu zag ze hem goed zitten en hij was nog mooi intact, gelukkig.
Heb druppels gekregen en volgende week even terugkomen.

Pfffff dat hebben we weer gehad. :ok:
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Fijn dat het goed is gegaan, je bent zeker opgelucht nu of niet? Ik zou ook erg zenuwachtig zijn bij zoiets. :wink:
estelle

ben zeker opgelucht, alleen moeten we volgende week terug en het kan zijn dat het dan nog een keer moet.....maar ja ik weet dan in ieder geval dat ze wel rustig blijft.
doesje
Zeer actief

aaahhh gelukkig goed nieuws..niks is zo vervelend dat je hond last heeft van iets.ben bly dat het zo goed is afgelopen.
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Goed zo :ok: Nu hopen dat het volgende week nog goed is!
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Gelukkig maar :ok: :ok:
(ik dacht dat het morgen was..... verkeerd gekeken naar de datum :oeps: )

Hopelijk blijft het bij deze ene keer!
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
estelle

thanks laten we het idd maar hopen.

Arme schat stond wel helemaal te trillen en te bibberen, enorm snelle hartslag....
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”