Wat zou ik daarmee kunnen doen. Het gaat om Dino. Hij is de laatste tijd een beetje blafferig. En ik heb het idee dat hij bij gebrek aan uitdagingen zijn eigen uitdagingen aan het invullen is.
Dus ik wil graag op een cursus met hem. Eerst een gehoorzaamheidscurus, hoewel hij daar waarschijnlijk niet dol op zal zijn, maar dat moet altijd eerst geloof ik voordat je wat anders kunt gaan doen.
Ik ben zelf niet zo van de cursussen, veel te veel stress voor mezelf.......

Nou dacht ik voor Dino wel aan clicker cursus in ieder geval want het probleem bij hem is dus dat hij geen rust heeft. Als je zegt dat hij moet zitten, dan zit hij wel, maar vraag niet hoe. Eigenlijk heeft hij helemaal geen tijd, zo'n indruk maakt hij dan. Hij zit maar ondertussen beweegt hij druk zijn hoofd heen en weer om niks te missen en beweegt hij om de beurt zijn voorpoten. Zelfde met""af". Hij kan gewoon niet stil liggen.
Niet nerveus ofzo, maar gewoon beweeglijk. Maar je kunt er zelf wel eens moe van worden.........

Maar daarna, wat zou dan leuk zijn voor zo'n type,.....behendigheid wordt voor mezelf wel heel lastig om hem bij te houden, want hij is echt vreselijk snel.