Hoi KarenScooby schreef:Hoi Caroline,Stang schreef:Wat geef jij aan Lana voor voedingssupplement?
En stap jij nu over op de Glucobest? Ik ben benieuwd of het werkt; kan het nu heel goed uittesten omdat Kaya moeilijk opstaat de laatste week. Loopt ze eenmaal een minuutje dan loopt ze prima. Hopelijk krijg ik het een dezer dagen binnen.
Lana krijgt Artholuxyl C. Daar durf ik eigenlijk niet meer vanaf te stappen, eerlijk gezegd. Ik heb inmiddels de afgelopen zeven jaar verschillende voedingssupplementen geprobeerd (Glucobest, Canoflex, Fortiflex, enz.), maar toch ging ze dan altijd achteruit, naar mijn idee omdat ik de Arthroluxyl gestopt had. Nu krijgt ze inmiddels weer bijna twee jaar achter elkaar Arthroluxyl en het gaat heel goed met haar. Ik durf er daarom (op haar leeftijd) ook niet meer vanaf te stappen, ondanks dat ik er van overtuigd ben dat de Glucubest erg goed is.
Wil je me laten weten hoe Kaya het op de Glucobest gaat doen?
Wat is de samenstelling van Artholux C en waar haal je dit?Ik heb Donna nu 5 maand op de Stride staan maar heb niet het idee dat het echt iets doet(weet je natuurlijk nooit zeker misschien was het zonder nog erger geweest).
Groetjes Hilda