Ik denk dat dit voor het soort hondje wat je hebt veel te weinig is om zijn energie goed kwijt te raken ik zou eens hele lange wandelingen gaan proberen in verschillende loopgebieden en wat spelletjes waarbij de hond geestelijk moe bij word oa zoekspelletjes en speurspelletjes.eefje+huig schreef:ik heb inderdaad ook al eens zitten denken aan verveling,het zou kunnen dat hij idd zijn energie niet kwijt kan.
ik probeer nu iedere dag een minuut of20 achter elkaar met de bal te spelen buiten en daarbij natuurlijk het gewone rondje van het uitlaten dus bijna 3kwartier achter elkaar buiten.en dan natuurlijk die andere keren dat ze uit gaan ook nog erbij.
in huis is altijd iemand aanwezig en we hebben nog een hond en 4katten waar hij zich mee bezig kan houden maarrr binnen is natuurlijk heel anders dan buiten.
ik doe wel een paar keer per week wat teatree olie op zijn plekjes zodat hij er niet aan gaat bijten en dit lijkt verbetering op te leveren.
bedankt voor alle info!![]()
groetjes eefje
Persoonlijk voer ik vers en heb daar veel profijt van en geen darmproblemen meer sind dat ik dat geef.