Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

jeuk

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

tineke

Ongelezen bericht door tineke »

eefje+huig schreef:ik heb inderdaad ook al eens zitten denken aan verveling,het zou kunnen dat hij idd zijn energie niet kwijt kan.
ik probeer nu iedere dag een minuut of20 achter elkaar met de bal te spelen buiten en daarbij natuurlijk het gewone rondje van het uitlaten dus bijna 3kwartier achter elkaar buiten.en dan natuurlijk die andere keren dat ze uit gaan ook nog erbij.
in huis is altijd iemand aanwezig en we hebben nog een hond en 4katten waar hij zich mee bezig kan houden maarrr binnen is natuurlijk heel anders dan buiten.
ik doe wel een paar keer per week wat teatree olie op zijn plekjes zodat hij er niet aan gaat bijten en dit lijkt verbetering op te leveren.
bedankt voor alle info! :ok:

groetjes eefje
Ik denk dat dit voor het soort hondje wat je hebt veel te weinig is om zijn energie goed kwijt te raken ik zou eens hele lange wandelingen gaan proberen in verschillende loopgebieden en wat spelletjes waarbij de hond geestelijk moe bij word oa zoekspelletjes en speurspelletjes.
Persoonlijk voer ik vers en heb daar veel profijt van en geen darmproblemen meer sind dat ik dat geef.
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Eefje83 »

ik voer nu ook vers en dat gaat idd erg goed.
die spelletjes dat doet mijn moeder overdag en ik probeer zoveel mogelijk langere tijden met ze weg te gaan maar ja het weer zit de laatste tijd niet zo mee.
ook is hij pas 9maanden kan dus ook nog niet TE veel doen (heb ik tenminste begrepen)
Ik ga regelmatig naar strand en dan lopen we een uur en hij zwemt dan regelmatig.
nu mogen we niet meer op strand komen voor 7uur s'avonds dus dan gaan we naar het meer om te zwemmen en met een balletje te gooien en te lopen.
maar ja het komt wel eens voor dat het er niet van komt en dat zal misschien dus zijn invloed hebben.
Maar ik heb het er van de week nog eens over gehad dat er toen het zo sneeuwde in maart ook het 1en ander aan pekel is gestrooid,zou dit niet (misschien )een oorzaak kunnen zijn of is dit direct uitgesloten.
ik he nl niet echt zijn poten afgedroogd toen en tja er lag nogal wat zout op straat(dom van mij ik weet het)
groetjes eefje
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”