malinois schreef:engerd :N:Ca Cajuina schreef: Nee hoor. Ik heb ook geen monster in huis. Heel sociaal. Maar ik moet zeggen dat ik blij was dat ik een stafford in huis had lopen toen hera 6 weken was. Want ze was best een monstertje

Moderator: moderatorteam
Ook ik ben het hier totaal niet mee eens.Dingo schreef:Sorry hoor, maar nu ga ik me er toch even mee bemoeienscooby doo schreef:wat is dat voor een onzinpost .jacq1970 schreef:malinois schreef: precies, maar ik denk ook niet dat ze het zal overwegen
Vergissen is menselijk![]()
Groetjes Jacqueline
een hond uit een africhtingslijn wordt geboren en na 6weken bijten ze je al het bloed uit je poten . zelfs als je het hem afleerdt , het zit in het karakter en het zal erin blijven zitten . na een tijdje raakt de hond zo gefrustreerd dat hij iedereen gaat bijten in zijn omgeving .
![]()
Wat je hierboven schrijft, slaat helemaal nergens op. Op deze manier krijgen dus mensen een compleet verkeerd beeld van honden uit een africhtingslijn.
Alsof het bloeddorstige monsters zijn....kom op zeg![]()
Honden uit africhtingslijnen kunnen prima huis-tuin en keuken honden zijn, mits ze hun energie maar kwijt kunnen. Dagelijks voor de kachel liggen is geen optie, maar zoals jij het omschrijft.....![]()
Iedere pup bijt, iedere pup zal zijn grenzen proberen te verleggen. Maar iedereen gaan bijten in zijn omgevingóf je vind het heel stoer, of je hebt teveel films gekeken vriend, maar zoals jij hier een beeld schetst..schaam ik me om te moeten zeggen dat ik een hond uit africhtingslijnen heb...
beide reacties ben ik nog niet vaak tegengekomen. Vaak weet een hond juist NIET waar het vandaan komt dus legt de hele link met de baas niet.irstas schreef:een hond zal zich tegen de baas keren of zeer angstig of juist agressief gaan reageren.
zoals hierboven beschreven staat kan ik me dat voorstellen deskundig en wetend waar je mee bezig bent, maar ik vind het zorgwekkend dat het door iedere idioot gebruikt kan worden, een hond zal een goede sociale opvoeding nodig hebben eer dat men stroom als hulpmiddel gaat gebruiken.malinois schreef:beide reacties ben ik nog niet vaak tegengekomen. Vaak weet een hond juist NIET waar het vandaan komt dus legt de hele link met de baas niet.irstas schreef:een hond zal zich tegen de baas keren of zeer angstig of juist agressief gaan reageren.
het zou inderdaad niet zo moeten zijn dat je bij elke dierenwinkel om de hoek een TT zou kunnen kopen. Nou zijn die ook vrij prijzig dus zo snel zal de buurvrouw met de jack russel deze niet aanschaffen maar goed, sommige winkels hebben ze dus wel. Iedereen heeft tegenwoordig internet dus iedereen kan ze ook zo bestellen indien nodig of ergens 2e hands kopen.irstas schreef:zoals hierboven beschreven staat kan ik me dat voorstellen deskundig en wetend waar je mee bezig bent, maar ik vind het zorgwekkend dat het door iedere idioot gebruikt kan worden, een hond zal een goede sociale opvoeding nodig hebben eer dat men stroom als hulpmiddel gaat gebruiken.