Ik hoop dat jullie wat met deze foto's kunnen

Moderator: moderatorteam
Nee zijn ouders zullen geen rashonden zijn maar misschien dat er bepaalde rassen veel voorkomen daar zodat je toch enigzins zou kunnen afleiden waarmee De Griekse Zwervende Grootneuzige Flapoorhond ooit is begonnen.johan1969 schreef:Dat is echt zo'n hond waar je de ouders niet kan achterhalen, en die ouders waren waarschijnlijk ook geen rashonden.
Er zo wel anatolische herder dan in kunnen zitten....... tja tis moeilijk hoor... in eerste instantie zou ik ook zeggen, herder x rotweiler....BeëlzeBubble schreef:Nee zijn ouders zullen geen rashonden zijn maar misschien dat er bepaalde rassen veel voorkomen daar zodat je toch enigzins zou kunnen afleiden waarmee De Griekse Zwervende Grootneuzige Flapoorhond ooit is begonnen.johan1969 schreef:Dat is echt zo'n hond waar je de ouders niet kan achterhalen, en die ouders waren waarschijnlijk ook geen rashonden.
Het overkomt ons wel heel vaak dat mensen oversteken als ze ons zien of niet heel dichtbij durven komen omdat ze denken dat het een enge herder is
Dat lijkt inderdaad echt sprekend op elkaar qua kop!barbara+pepe schreef:Ik heb een ras kunnen vinden waar hij enigszins qua uitdrukking op lijkt: de Hellenikos Ichnilatis. De site is http://www.dogbreedinfo.com/hellenikosichnilatis.htm. Er is een foto van een hoofd waar je diezelfde uitdrukking terugziet.