Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zomervakantie 2005

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

ramona r
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): markiesje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Zomervakantie 2005

Ongelezen bericht door ramona r »

:denken: Ik ben weer driftig aan het speuren op zoek naar vakantiehuisjes in nederland voor zomer 2005.Normaal ga we altijd 1 week in huisje en aansluitend een week narar een ander huisje in een ander gebied.Omdat dit toch wat omslachtig is willen we dit jaar eens 2 weken op hetzelfde adres blijven,je moet n.l 2x uit/inpakken en je bent 1 vakantiedag kwijt.
Nu heb ik een leuk huisje in BUURSE/HAAKSBERGEN gevonden maar ken die omgeving niet zo goed.We gaan graag wandelen,fietsen(hond achterop en regelmatig hond uit de mand om even (los) te rennen) en natuurlijk luieren.
Wie kent dit gebied , kunnen we ons daar 2 weken vermaken?
Groetjes Ramona R &dino
Afbeelding
Digger
Vaste gebruiker

Vakantie huisjes

Ongelezen bericht door Digger »

Hay Ramona

Heb jij soms adressen van jullie vorige vakantie waar een hond mee mag ???

Zouden met onze 2 rakkers ook op vakantie willen naar NL

Groetjes :wink:
ramona r
Vaste gebruiker
Contacteer:

vakantiehuisjes

Zeker heb ik adressen voor je.Met hoeveel mensen wil je gaan buiten de 2 honden.Weet je ook al in welk gebied je wil verblijven.
Wij zoeken wel altijd een particulier huisje liefst niet op een park.
Ook heb ik veel adressen van algemene websites met huisjes in heel Nederland. Als je iets meer wil weten kan je misschien beter een p.m sturen :blah:
Groetjes Ramona Embrechts
Afbeelding
ramona r
Vaste gebruiker
Contacteer:

adressen

:cheer: Beste Digger;
Ik bedoel eigenlijk als je mij vertelt waar,met hoeveel mensen je iets zoekt ik jou wel een mailtje stuur.Ik heb hier vast 1 voorbeeld van een huis waar we in mei een week geweest zijn.Het ligt tegen een klein bos aan(de zandstuve) in Den Ham(vlakbij Ommen).Het is een particulier vrijstaand huis met een grote tuin.Een klein stuk terras is omheind,grenzend a.d voordeur.Ook is er een grote kennel bij.Er zijn zelfs mensen geweest met 6 honden(las ik in het gastenboek)
http://farmersroad.tripod.com/pagina6.html
Mocht je meer willen weten dan lees ik het wel
Groetjes Ramona R
Afbeelding
Lidy
Vaste gebruiker

Re: Zomervakantie 2005

Ongelezen bericht door Lidy »

ramona r schreef::denken: Ik ben weer driftig aan het speuren op zoek naar vakantiehuisjes in nederland voor zomer 2005.Normaal ga we altijd 1 week in huisje en aansluitend een week narar een ander huisje in een ander gebied.Omdat dit toch wat omslachtig is willen we dit jaar eens 2 weken op hetzelfde adres blijven,je moet n.l 2x uit/inpakken en je bent 1 vakantiedag kwijt.
Nu heb ik een leuk huisje in BUURSE/HAAKSBERGEN gevonden maar ken die omgeving niet zo goed.We gaan graag wandelen,fietsen(hond achterop en regelmatig hond uit de mand om even (los) te rennen) en natuurlijk luieren.
Groetjes Ramona R &dino
ik woon daar vlakbij... wat wil je weten?

Lidy
Tesselaar
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Tesselaar »

wij verhuren op texel een huis waar max. 2 honden mee mogen het is 1 huis bij ons in de tuin met hele veel vrije ruimte er omheen genoeg fiets en wandel mogelijkheden
een poot van Sammy en Eefie
ramona r
Vaste gebruiker
Contacteer:

Lidy schreef:
ramona r schreef::denken: Ik ben weer driftig aan het speuren op zoek naar vakantiehuisjes in nederland voor zomer 2005.Normaal ga we altijd 1 week in huisje en aansluitend een week narar een ander huisje in een ander gebied.Omdat dit toch wat omslachtig is willen we dit jaar eens 2 weken op hetzelfde adres blijven,je moet n.l 2x uit/inpakken en je bent 1 vakantiedag kwijt.
Groetjes Ramona R &dino
Hoi,Lidy omdat mijn berichtje al weer van ff geleden is kan ik je melden dat we het huisje in Buurse geboekt hebben voor 1 week .Het ligt daar in het bos vlakbij de Buurserbeek.De 2de week gaan we naar het drentfriese woud(Wateren)
Waar ga jij wandelen in de buurt van Buurse en waar zeg je wordt zeker streng(in bossen)gecontroleerd op loslopen honden.
Wat vind je dat we daar in de buurt(Dino moet/gaat altijd mee) zeker niet mogen missen als toerist zijnde?
Groetjes Ramona R & Dino :blah:
Lidy
Afbeelding
Lidy
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Lidy »

ramona r schreef:
Lidy schreef:
Groetjes Ramona R &dino
Hoi,Lidy omdat mijn berichtje al weer van ff geleden is kan ik je melden dat we het huisje in Buurse geboekt hebben voor 1 week .Het ligt daar in het bos vlakbij de Buurserbeek.De 2de week gaan we naar het drentfriese woud(Wateren)
Waar ga jij wandelen in de buurt van Buurse en waar zeg je wordt zeker streng(in bossen)gecontroleerd op loslopen honden.
Wat vind je dat we daar in de buurt(Dino moet/gaat altijd mee) zeker niet mogen missen als toerist zijnde?
Groetjes Ramona R & Dino :blah:
Lidy
hallo
ik loop regelmatig in het bos en op de heide bij buurse, het "buursezand" en het "witte zand". Officieel mag het niet, de honden los laten lopen maar ik ben nog nooit aangehouden... :smile2:
Waar honden wel vrij mogen lopen is in Twente slecht geregelt. In de Lutte bij het Lutterzand mag het wel, heel klein gebiedje dan, maar het leuk is dat de honden daar wel lekker in het water kunnen poedelen. Fietsen kan daar zeker ook! Er is daar vlak aan het bos een heerlijk Paviljoen waar de honden op het terras welkom zijn, sterker nog, de bak fris wat staat al klaar!

veel plezier in het Twentse land en als je nog vragenhebt... kom maar op

Lidy :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”