ramona r schreef:Lidy schreef:ramona r schreef:
Ik ben weer driftig aan het speuren op zoek naar vakantiehuisjes in nederland voor zomer 2005.Normaal ga we altijd 1 week in huisje en aansluitend een week narar een ander huisje in een ander gebied.Omdat dit toch wat omslachtig is willen we dit jaar eens 2 weken op hetzelfde adres blijven,je moet n.l 2x uit/inpakken en je bent 1 vakantiedag kwijt.
Nu heb ik een leuk huisje in BUURSE/HAAKSBERGEN gevonden maar ken die omgeving niet zo goed.We gaan graag wandelen,fietsen(hond achterop en regelmatig hond uit de mand om even (los) te rennen) en natuurlijk luieren.
Wie kent dit gebied , kunnen we ons daar 2 weken vermaken?
Groetjes Ramona R &dino
ik woon daar vlakbij... wat wil je weten?
Hoi,Lidy omdat mijn berichtje al weer van ff geleden is kan ik je melden dat we het huisje in Buurse geboekt hebben voor 1 week .Het ligt daar in het bos vlakbij de Buurserbeek.De 2de week gaan we naar het drentfriese woud(Wateren)
Waar ga jij wandelen in de buurt van Buurse en waar zeg je wordt zeker streng(in bossen)gecontroleerd op loslopen honden.
Wat vind je dat we daar in de buurt(Dino moet/gaat altijd mee) zeker niet mogen missen als toerist zijnde?
Groetjes Ramona R & Dino
Lidy
hallo
ik loop regelmatig in het bos en op de heide bij buurse, het "buursezand" en het "witte zand". Officieel mag het niet, de honden los laten lopen maar ik ben nog nooit aangehouden...
Waar honden wel vrij mogen lopen is in Twente slecht geregelt. In de Lutte bij het Lutterzand mag het wel, heel klein gebiedje dan, maar het leuk is dat de honden daar wel lekker in het water kunnen poedelen. Fietsen kan daar zeker ook! Er is daar vlak aan het bos een heerlijk Paviljoen waar de honden op het terras welkom zijn, sterker nog, de bak fris wat staat al klaar!
veel plezier in het Twentse land en als je nog vragenhebt... kom maar op
Lidy