Het jeukt niet erg want krabben doet hij bijna niet zo af en toe heeft wel 1x 2 bulten kapot gekrabd en is nog herstellende van 2 wondjes. Hij krijgt al 7 maanden hetzelfde voedsel heeft een kunstof mand en een goed kussen, er is eigenlijk totaal niks veranderd mijn andere hond heeft hier geen last van en het springt ook niet over op hem.
We zijn nu aan het proberen en aan het kijken waar het van kan komen we hebben al diverse dingen geprobeerd en we zijn ook al bij de dokter geweest die zegt dat het lijkt op een allergiese reactie hij heeft 1 spuit gehad die moest werken wat de dokter zei 3/4 weken dit klopte ook. De spuit is nu uitgewerkt en hij zit weer onder de bulten.
We hebben wel geconstasteerd dat als we snachts een lampje aanlaten dat hij veel minder bulten heeft nog steeds wel een stuk of 6 op zn kop en een stuk of wat langs zn lichaam maar het is wel minder dan zonder licht.
Als ik hier achter de pc zit tot smorgens vroeg heeft hij er geen last van ga ik naar bed en 3 uur later heeft hij het.
Het is alleen snachts , als hij bulten heeft dan zijn ze smiddags bijna weg of helemaal weg maar de volgende morgen zijn ze er weer.
Niettemin blijven de bulten aanhouden.
Nu wil ik graag weten of meer mensen dit probleem kennen en zo ja wat kan kan ik hier dus aan doen.
Hier een paar fotos hoe het eruit zag eind vorig jaar.