Zo bedoel ik het dus eigenlijk ook.Als jouw hond los niet agressief is,maar aangelijnd wél dan ben je wat mij betreft hartelijk welkom op het losloopgebied.tineke schreef:Omdat ze in een losloopgebied los kunnen misschien wat geen probleem is als je hem of haar onder appel hebt.maxcola schreef:Als ik een hond zou hebben die aangelijnd moet blijven omdat ie agressief is naar andere honden toe,dan mijd ik losloopgebieden.Natuurlijk moeten ook agressieve honden uit,maar waarom dan weer persé naar een losloopgebied gaan?
Ik ga toch ook niet met mijn loopse teef naar een losloopgebied toe?Wat is er nou zo moeilijk aan om dat te mijden![]()
Mocht ik het toch doen en mijn hond valt-op welke manier dan ook-een andere hond aan,dan ben ik verantwoordelijk voor minstens de helft van de dierenartskosten.Basta.
Maar als je hond op geen enkele manier andere honden accepteert maak je het jezelf en anderen onnodig moeilijk op een losloopgebied.Nou heb ik misschien wel makkelijk praten omdat we hier rijkelijk voorzien zijn van uitlaatplaatsen(voor loslopers én aangelijnde honden).