Toen ik en tussenuur had even naar huis gebeld. Mijn zusje had beloofd te bellen als het erger werd, maar dat had ze dus niet gedaan (waar ik dus boos om ben)
Rakker had nu echt bloed gepoept, en moest steeds kosten, dus om 14.00u bracht de buurman mijn moeder en haar naar de dierenarts (wij hebben op het moment maar 1 auto, en mijn vader was daarmee weg) Ik ben dus heel snel naar huis gefietst (ga dan niet rustig op school zitten) ik was echt heel ongerust, omdat bloed poepen mij heel gevaarlijk lijkt. Ik was net op tijd, op naar de dierenarts. Die denkt dus aan een ontsteking aan de dikke darm, en heeft gelijk naar haar huid gekeken (2 weken geleden waren we daar voor de wondjes op haar rug, een paar weken daarvoor omdat ze toen ook diarree had, daarvoor al voor de wondjes, enz. in 3 maanden tijd zijn we er al heel vaak geweest dus) Die is dus geïrriteerd, alleen bij haar nekje had het de goede kleur. Bij haar achterpoten is het een beetje zwart, is ook niet zo goed. En ze vond vlooienpoepjes (wat de da de vorige keer dus niet kon vinden) Ze heeft 2 injecties gehad, en heeft tabletjes en druppeltjes tegen het overgeven meegekregen. Ook hebben we stronghold gekocht, voor de vlooien en het ontwormen. Ze heeft dus waarschijnlijk een vlooienallergie. Als het niet werkt, gaan we haar op een dieet zetten om te kijken of ze voedselallergie heeft. Ze mag dan 12 weken lang alleen maar rijst en witte vis, niks anders.
Ik hoop dat er nou wel een eind aan komt hoor, was echt heel erg geschrokken vandaag, en het is niet leuk als je hond steeds zo ziek is
Na de injectie werd ze weer wat vrolijker, maar nu is ze weer heel rustig en trillerig. Ze krijgt vanavond rijst te eten, en daarvoor dus de druppels tegen het overgeven.
Hoop dat ze snel weer beter wordt