Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mogen wij ons even voorstellen,...wij zijn Diezel en Yvonne

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
ykoontje
geregistreerd lid

mogen wij ons even voorstellen,...wij zijn Diezel en Yvonne

Ongelezen bericht door ykoontje »

:denken: je moet hier wel veel doen om eindelijk op het forum te geraken maar okeej zal wel een goede reden hebben..... :wink:
De reden dat wij hier zijn,...is gewoon omdat het een prima forum lijkt
zo op het eerste oog,...en ook omdat twee meer weten dan één,....laat staan een heel forum vol met mensen met ervaring :mrgreen:

even voorstellen dus maar,......ik ben diezel een wit bull terrierpupje
ik ben nu 9 weekjes jong,.....maar heb al heel wat achter mijn kiesjes
Mijn vrouwtje Yvonne is in een vlaag van verstandsverbijstering volgens haar eigen zeggen naar de plaats gekomen waar ik werd aangeboden samen met mijn broertjes en zusje ,....gewoon om even te kijken!!
JA ik weet het......verkocht op slag helemaal verliefd op mij geworden
DOM DOM DOM maar voor mij wel helemaal te gek dat ik zo terrecht ben gekomen,....ik ben n.l. door het oog van de naald gekropen vorige week
zegt ze me afentoe.......................na één dagje op mijn nieuwe adres werd ik al ziek, en is ze haasje repje met me naar de dierenarts gerend
deze was niet echt erg onder de indruk, tjah die beestjes zijn aardig sterk hoor,...gaan niet zomaar dood,...zei hij droogjes en hij gaf me een prikje tegen de koorts en iets tegen de diaree!! ZO werden we weer naar huis gestuurd...........die avond echter werd ik zo verschrikkelijk ziek!!......
Dat mijn vrouwtje om 5 uur 'smorgens dierenkliniek Emmeloord heeft gebeld, waar we direct terrecht konden,...de dienstdoende arts zei ,...kom maar snel,..ik schiet even in de kleren en dan ben ik daar als u komt
Zogezegt zogedaan,....om 7uur lag ik aan een infuusje en na een bloedonderzoek kregen mijn baasjes te horen dat ik Parvo positief was!!! :eek: :eek: :eek: Ik heb een week daar in emmeloord in de kliniek gelegen en j.l. dinsdag mocht ik toch weer mee naar huis
het virus was dan wel bedwongen,......maar ik ben er eigenlijk nog lang niet hoor!!
Gelukkig voor mij is mijn vrouwtje erg zorgzaam en lief voor me,...zodat ik (als ik me eventjes lekker voel) erg naar mijn zin heb,....Ik mag zelfs bij mijn baasjes in bed slapen sinds gisteravond!!
Mijn vrouwtje zegt DAN maar verpest!!.....maar slapen zal ik (na twee weken wakker zijn en waken bij mij) :slaap: :wink: en het gaat prima hoor,...ik hou keurig me plasjes op en als ik moet,...hoef ik alleen maar even te piepen en dan wordt ik op een onderleggertje gezet in de badkamer :mrgreen:.....Nou voor zover alvast een kleine kennismaking met ons tweetjes,....We hopen op dit forum mensen te ontmoeten die ons goed advies kunnen geven wat betreft de vragen die dit met zich meebrengt ,...want laten we eerlijk zijn,....een pup is een pup
die kan er ook nix aan doen waar die vandaan komt,......en heeft toch alle steun en liefde nodig van een mens,.....maar dit voorval heeft in mij als vrouwtje van diezel (misschien een beetje laat) een activist wakker gemaakt!! tegen alle soorten van dierenhandel DUS OOK DIT SOORT
ook al kwam hij dan niet van een farm of uit een winkel !!
Ik weet nu dat je zelfs onze eigen friese boerinnen niet meer kunt vertrouwen!! :neenee: want éénmaal daar gekomen bleek het nestje wat zij had ,...helemaal geen eigen nestje was,.......
IK HAD RECHTSOMKEERD MOETEN MAKEN!!!! ik weet ut........
Maar het was al te laat!! ik was al helemaal verkocht helemaal verliefd op mijn DIEZEL,.... en nam hem met me mee,..helemaal in de wolken met mijn baby'tje.............Ik zal er dan ook alles aan doen om hem gezond en gelukkig te krijgen/houden en hoop dat hij mijnstens 15 jaar bij me blijft,.........afzender Yvonne
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

welkom :ok: :ok:
joeytjuuuuuuhhhh
Actief

Ongelezen bericht door joeytjuuuuuuhhhh »

Welkom op het forum! :cheer:
Groetjes van Nikie en een poot van Joey.
binno
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador
maltezer
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door binno »

Hoi Yvonne, welkom en veel plezier op het forum! :cheer: :cheer:
En, inderdaad... het was dom... :mrgreen: :mrgreen: :wink: maar wel een geluk voor Diezel natuurlijk! Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op en kunnen jullie nog lang van hem genieten. :ok:
Afbeelding
Moos (labrador) Gian (maltezer)
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Hoi yvonne,

leuk dat je hier ook bent joh.
Ben blij dat diezeltjuh weer thuis is hoor :ok:
plop
Zeer actief

Ongelezen bericht door plop »

Welkom op het forum en heel veel plezier Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
ykoontje
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door ykoontje »

baloutjuh schreef:Hoi yvonne,

leuk dat je hier ook bent joh.
Ben blij dat diezeltjuh weer thuis is hoor :ok:
heyz hallo baloutjuhhh :mrgreen: dát is leuk,...en hele goeie bekende hier......... :ok: leuk joh!!
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

:cheer: welkom en veel plezier hier :cheer:
Maureen en de meiden
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maureen en de meiden »

Tjee wat een toestand zeg! Gelukkig is Diezel er weer bovenop gekomen. :ok:

Welkom en veel plezier hier! :wink:
Afbeelding

Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

bah, wat een rot begin!

hopenlijk komt alles nu goed met je bully en worden die 15 jaar van droom werkelijkheid!

welkom!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”