De reden dat wij hier zijn,...is gewoon omdat het een prima forum lijkt
zo op het eerste oog,...en ook omdat twee meer weten dan één,....laat staan een heel forum vol met mensen met ervaring
even voorstellen dus maar,......ik ben diezel een wit bull terrierpupje
ik ben nu 9 weekjes jong,.....maar heb al heel wat achter mijn kiesjes
Mijn vrouwtje Yvonne is in een vlaag van verstandsverbijstering volgens haar eigen zeggen naar de plaats gekomen waar ik werd aangeboden samen met mijn broertjes en zusje ,....gewoon om even te kijken!!
JA ik weet het......verkocht op slag helemaal verliefd op mij geworden
DOM DOM DOM maar voor mij wel helemaal te gek dat ik zo terrecht ben gekomen,....ik ben n.l. door het oog van de naald gekropen vorige week
zegt ze me afentoe.......................na één dagje op mijn nieuwe adres werd ik al ziek, en is ze haasje repje met me naar de dierenarts gerend
deze was niet echt erg onder de indruk, tjah die beestjes zijn aardig sterk hoor,...gaan niet zomaar dood,...zei hij droogjes en hij gaf me een prikje tegen de koorts en iets tegen de diaree!! ZO werden we weer naar huis gestuurd...........die avond echter werd ik zo verschrikkelijk ziek!!......
Dat mijn vrouwtje om 5 uur 'smorgens dierenkliniek Emmeloord heeft gebeld, waar we direct terrecht konden,...de dienstdoende arts zei ,...kom maar snel,..ik schiet even in de kleren en dan ben ik daar als u komt
Zogezegt zogedaan,....om 7uur lag ik aan een infuusje en na een bloedonderzoek kregen mijn baasjes te horen dat ik Parvo positief was!!!
het virus was dan wel bedwongen,......maar ik ben er eigenlijk nog lang niet hoor!!
Gelukkig voor mij is mijn vrouwtje erg zorgzaam en lief voor me,...zodat ik (als ik me eventjes lekker voel) erg naar mijn zin heb,....Ik mag zelfs bij mijn baasjes in bed slapen sinds gisteravond!!
Mijn vrouwtje zegt DAN maar verpest!!.....maar slapen zal ik (na twee weken wakker zijn en waken bij mij)
die kan er ook nix aan doen waar die vandaan komt,......en heeft toch alle steun en liefde nodig van een mens,.....maar dit voorval heeft in mij als vrouwtje van diezel (misschien een beetje laat) een activist wakker gemaakt!! tegen alle soorten van dierenhandel DUS OOK DIT SOORT
ook al kwam hij dan niet van een farm of uit een winkel !!
Ik weet nu dat je zelfs onze eigen friese boerinnen niet meer kunt vertrouwen!!
IK HAD RECHTSOMKEERD MOETEN MAKEN!!!! ik weet ut........
Maar het was al te laat!! ik was al helemaal verkocht helemaal verliefd op mijn DIEZEL,.... en nam hem met me mee,..helemaal in de wolken met mijn baby'tje.............Ik zal er dan ook alles aan doen om hem gezond en gelukkig te krijgen/houden en hoop dat hij mijnstens 15 jaar bij me blijft,.........afzender Yvonne