Maar bedoel ik dat ermee??Nee, dus je speculeert, elke boxer is een lieverd, maar niet iedereen wil een boxer met driften hebben, dus gewoon een lieve boxer.malinois schreef:nou lees de bovenste quote eens dan... die willen een lieve boxer etc. etc. etc.Angel-eyes schreef:Waar staat dat ik zeg dat een werkboxer niet lief is???malinois schreef:ja en...... net of een werkboxer niet lief isAngel-eyes schreef:Dat is ook wat de meeste eigenaren niet willen, die willen een lieve boxer waarmee je gewoon zo van alles kan doen,
dat kan met een werkboxer toch ook?dat bedoelde ik ermee....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geschiktheid grote molossers voor IPO.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ja en dat is leuk voor die mensen, maar moet dan iedereen dat doen??Nee dus, je bent vrij om te doen wat je wilt, dan moet je dus ook met sommige rassen maar weer gaan vechten want die zijn daar ooit voor gefoktmalinois schreef:aangezien er nog steeds boxerverenigingen zijn die IPO trainen zijn er dus ook nog steeds mensen die er wel mee willen werken.....Angel-eyes schreef:En daar gaan we weer.....zucht....mensen willen gewoon een boxer, werklijn boxers zijn heel wat anders.![]()
Maar goed, blijf het jammer vinden....
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nee natuurlijk niet, het moet wel maatschappelijk aanvaardbaar zijn. En ja zeker is iedereen er vrij in, maar om een karakter van hond zodanig te veranderen om er maar een huishondje van te maken...Angel-eyes schreef:Ja en dat is leuk voor die mensen, maar moet dan iedereen dat doen??Nee dus, je bent vrij om te doen wat je wilt, dan moet je dus ook met sommige rassen maar weer gaan vechten want die zijn daar ooit voor gefoktmalinois schreef:aangezien er nog steeds boxerverenigingen zijn die IPO trainen zijn er dus ook nog steeds mensen die er wel mee willen werken.....Angel-eyes schreef:En daar gaan we weer.....zucht....mensen willen gewoon een boxer, werklijn boxers zijn heel wat anders.![]()
Maar goed, blijf het jammer vinden....

Want dat is blijkbaar zo, want als ik jouw eerdere opmerkingen lees moet je z'n driften sterk verminderen... maar wat ik al zei, ieder z'n meug... ik zou het niet willen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
maar die mensen KUNNEN het niet want er is geen aanbod in NL om er fatsoenlijk mee te sporten blijkbaar. Maar dit is een oneindige discussie zo denk ik....Angel-eyes schreef:Ja en dat is leuk voor die mensen,

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief