Hallo,malinois schreef:nee logisch he, je KAN ook niet proberen omdat er niet voor gefokt wordt....Orient schreef:Hallo,malinois schreef:dat bedoel ik dus... er is best vraag maar geen aanbod...mechelaar_fan schreef: ik zou graag een boxer hebben, maar een hond die geselecteerd is op showkwaliteiten komt er bij mij niet in. voor mij dus een boxer uit een werklijn graag.
Er is in nederland geen vraag naar zulke boxers.
Als er vraag is dan moet je 8 tot 10 vragers hebben en die heb je niet.
De meesten komen op de bank te liggen en de hele dag op foto met de kinderen.
Diegene die vraag heeft kan in Duitsland aan boxers komen uit korzucht en leistungzucht staan op de site van de club munchen bij zucht en dan welpenofferte.
Groetjes,
Klaas
ik geloof er niets van dat er niemand is die wil werken met een boxer... maar als ze dan uit duitsland gehaald moeten worden is dat voor een 'recreatiesporter' misschien alweer teveel gevraagd....
Voor iemand die echt wedstrijden wil doen, oke die zal dat er zeker voor over hebben... maar iemand die gewoon leuk met z'n hond bezig wil zijn zal dat er misschien niet voor over hebben...
Er sporten nog steeds mensen met boxers dus die mensen zullen zeker belangstelling voor een werkhond hebben.
Ja duitsland is ook heel ver weg.
En ik weet dat de honden die niet uit een werklijn komen uitermaye geschikt zijn voor de mensen die een beetje willen trainen met de hond.
De prijsvechters kunnen wel een mechelaar kopen of toch heen halen.
De boxer zoals hij in europa word gefokt door showkennels kunnen op een standaard club prima uit de voeten.
Klaas