Ik kom tijdens wandelingen steeds meer mensen tegen die zeuren over geld en wat de hond(en) wel niet kosten in dagelijks verzorging.Wij gaan iedere dag ergens anders wandelen dus jullie moeten niet denken datik iedere dag dezelfde mensen tegen kom .Deze mensen hebben een hele slechte aan mij . Wat ik dan meestal zeg is je moet niet naar het geld kijken maar wat je er voor terug kijkt . Als ze dan door gaan dan krijgen ze mijn ongezouten mening.
ik vind het belachelijk dat mensen ouwehoeren dat een hond teveel kost, hadden ze er maar niet aan moeten beginnen, mensen moeten beter nadenken voordat ze een hond aanschaffen. Ik geef onderhand nog meer aan de honden uit als aan mezelf

vooral op show dan is het zo verleidelijk.
Mijn luna had dus kanker en wij hebben er alles aan gedaan om haar te laten genezen, heel de behandeling was zo'n 2500 euro, helaas heeft ze het niet gered, we waren denk ik ongeveer 1250 euro kwijt. Ik heb ook gezegd al moet ik het dubbele betalen om haar te genezen dan doe ik dat, ik had er alles voor over, ik wilde haar voor geen goud kwijt, er was iemand bij en die zei "laat ze toch meteen inslapen" kwaad dat ik was

sorry hoor maar dat zou ik niet over me hart kunnen krijgen, 1,5 jaar lang heb je heel veel liefde gehad van je hond en dan kan ik haar echt niet zo in laten slapen, ik zou me eeuwig schuldig voelen. Nu is ze dan wel overleden maar wij weten dat we er alles aan gedaan hebben en dat we niet meer konden doen.
Geld speelt bij mij honden geen rol, ze zijn voor mij alles en als sommige mensen zoiets zeggen dan geven ze NIKS om hun hond