Hij zou toch niet in continent worden
Nou, dan maandag maar weer urine opvangen en dan maar eens richting de DA
Moderator: moderatorteam
De oorzaak hebben we eigenlijk niet echt kunnen vinden, we zijn daar echt al heel lang mee bezig. Heb al meerdere keren urine laten checken, bloedonderzoek enz enz. We hebben gedacht over een gedragsprobleem en zijn daar mee aan de slag gegaan, we hebben metingen verricht met de hoeveelheden die hij drinkt en hem afgemeten hoeveelheden gegeven en dat langzaam opgebouwd maar we konden medisch niets vinden.Dorien schreef:Vervelend! Incontinentie komt bij reuen vrij weinig voor. Het is inderdaad verstandig om even zijn urine te laten checken bij de dierenarts. Dat veel drinken, veel plassen moet toch ook een oorzaak hebben.
Succes maandag!
Wat bizar joh!Brigitte schreef:De oorzaak hebben we eigenlijk niet echt kunnen vinden, we zijn daar echt al heel lang mee bezig. Heb al meerdere keren urine laten checken, bloedonderzoek enz enz. We hebben gedacht over een gedragsprobleem en zijn daar mee aan de slag gegaan, we hebben metingen verricht met de hoeveelheden die hij drinkt en hem afgemeten hoeveelheden gegeven en dat langzaam opgebouwd maar we konden medisch niets vinden.Dorien schreef:Vervelend! Incontinentie komt bij reuen vrij weinig voor. Het is inderdaad verstandig om even zijn urine te laten checken bij de dierenarts. Dat veel drinken, veel plassen moet toch ook een oorzaak hebben.
Succes maandag!
Wat de DA ook raar vindt maar wat toch echt zo is is dat hij véél meer plast dan dat hij drinktdit kan niet zegt hij maar het is echt zo.
Ik schaamde me weleens dood, dan stond hij gerust 10 minuten te plassen als een teef alsof ik hem nooit uit liet.
Nu ging het beter alleen nu gaat hij het dus ook laten lopen en dat is nog maar 1 keer voor gekomen in al die tijd (aantal maanden).
Ja, bij Tank konden ze niets vinden in zijn bloed, ja er was wel iets verhoogd, weet niet meer wat maar dat kon niet zo'n kwaad. Maar ja, hij mankeert nogal het één en ander en misschien heeft het toch wel daarmee te makenDorien schreef:Wat bizar joh!Brigitte schreef:De oorzaak hebben we eigenlijk niet echt kunnen vinden, we zijn daar echt al heel lang mee bezig. Heb al meerdere keren urine laten checken, bloedonderzoek enz enz. We hebben gedacht over een gedragsprobleem en zijn daar mee aan de slag gegaan, we hebben metingen verricht met de hoeveelheden die hij drinkt en hem afgemeten hoeveelheden gegeven en dat langzaam opgebouwd maar we konden medisch niets vinden.Dorien schreef:Vervelend! Incontinentie komt bij reuen vrij weinig voor. Het is inderdaad verstandig om even zijn urine te laten checken bij de dierenarts. Dat veel drinken, veel plassen moet toch ook een oorzaak hebben.
Succes maandag!
Wat de DA ook raar vindt maar wat toch echt zo is is dat hij véél meer plast dan dat hij drinktdit kan niet zegt hij maar het is echt zo.
Ik schaamde me weleens dood, dan stond hij gerust 10 minuten te plassen als een teef alsof ik hem nooit uit liet.
Nu ging het beter alleen nu gaat hij het dus ook laten lopen en dat is nog maar 1 keer voor gekomen in al die tijd (aantal maanden).
Toen ik Cain net had, was hij ook erg incontinent. Hij plaste enorme sloten buiten, dronk veel en als hij lag te slapen lekte hij ook nog urine.
Ik heb zijn urine en bloed laten testen en daaruit is gebleken dat zijn nieren niet goed werken. Hij zit nu op een nierdieet en doet het stukken beter. Maarja, als ze bij Tank niks vinden..Het lijkt me sterkt dat het iets gedragsmatigs is. Wat kan er nou voor zorgen dat hij zoveel drinkt en plast?
Ik ben op vers over gegaan omdat Tank na zijn bak brokken altijd gelijk naar zijn waterbak liep om die vervolgens tot op de bodem leeg te drinken. Ik hoopte dat hij met vers vlees het misschien wel beter zou gaan doen maar helaasMARC_S schreef:Wuilus was toen ze vlees kreeg ook incontinent geworden. Waar het precies aan lag weet ik niet maar soms moest ze zo nodig dat ze direct buiten de deur echt een enorme plas liet lopen. Ze ging dan zitten en het stroomde gewoon de goot in. Ook lag ze dan vaak in een grote plas op haar doggybag binnen omdat het tijdens het slapen gewoon ging lekken.
Ik denk dat vlees iets deed met haar sluitspier en urineaanmaak. Ook dronk ze daar nog eens veel bij alsof ze brokken at en dat maakte het er niet beter op. Maar het was niet alleen het vele drinken, nam ik het water weg dan verloor ze na Rodi bv nog steeds urine![]()
Doet Tank het sinds de Duck of al eerder?