Maar kan het zijn dat ze door die oorontsteking niet echt lekker in haar vel zit?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oorontsteking - niet lekker in je vel zitten?
Moderator: moderatorteam
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Oorontsteking - niet lekker in je vel zitten?
Jip heeft oorontsteking. Vorige week mee naar de DA geweest, zalfje mee en het lijkt er nu wel beter uit te gaan zien (in ieder geval niet meer na 2 dagen haar hele oor vol prut en ook de verschrikkelijke lucht neemt af). Maar ze zit helemaal niet lekker in haar vel de laatste dagen
Ze is sloom, speelt veel minder, ontlasting is ook niet super (begint wel weer beter te worden), heeft niet echt zin in trainen en ze plast ineens weer heel veel binnen. Nu was ze nog niet helemaal zindelijk maar het ging wel echt een stuk beter. Heb haar urine al laten testen op blaasontsteking enzo maar er was niks aan te zien. Het zou eventueel wel een beginnende blaasontsteking kunnen zijn zei de DA maar dat kwam niet zo heel vaak voor dat het nog niet te zien was.
Maar kan het zijn dat ze door die oorontsteking niet echt lekker in haar vel zit?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
nikaboef
- Vaste gebruiker
-
Neeltje
- *tweety*
- Zeer actief
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
-
Marieke*
- Zeer actief
-
miekmiek
Als een oorontsteking bij een hond evenveel pijn doet als bij een mens, dan kan ik me voorstellen dat ze er even behoorlijk down van is. Doet verrekte veel pijn. Maar het kan ook het wisselen zijn, al heb ik bij mijn hondjes nooit gemerkt dat ze er last van hadden. Maar goed, dat is bij iedere hond anders natuurlijk.
In ieder geval een dikke knuffel voor Jip! Beterschap!
In ieder geval een dikke knuffel voor Jip! Beterschap!
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze lijkt weer wat vrolijker te worden
Dat wisselen zou wel heel goed kunnen. Weer een beetje een geruststelling. Ik panikeer al meteen als ze aan de diarree zijn
Ik hou het wel in de gaten maar het lijkt weer de goede kan op te gaan
Het rare is ook dat het donderdag echt veel erger was en toen was ze gewoon nog hyper enzo :N: Dus misschien een beetje een combi van beide. Ga zo haar smoeltje nog eens goed checken of er al iets uit is 
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ok ik hou het in de gatenNeeltje schreef:Let even op dat het geen middenoorontsteking gaat worden. Koppie gaat dan scheef, dus zo gauw je dat zie, terug naar da.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Mevrouw is aan het wisselen
. Zag gisteren ineens bloed in Benno's vacht maar dat was niet tot op de huid. Dus ik in Jips bek kijken (voor zo ver mogelijk) en ik telde beneden nog maar 3 snijtanden! Ze mistte er al 1 dus dan is ze er al 2 kwijt 
-
Ari@ne
-
bianca83
- Zeer actief
Schaam je vooral niet hoor, ik heb alle tanden van Quasar in de kast liggenTeckelgek schreef:Kleine hondjes worden groot Lysette.
Heb je toevallig een tandje of kiesje gevonden? Is zo schattig, ik heb 2 tandjes en 1 kiesje gevonden van Jagger en ze bewaard.
Knuffel voor jou en Jip.

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja het gaat echt hard! Ze is echt geen baby meerTeckelgek schreef:Kleine hondjes worden groot Lysette.
Heb je toevallig een tandje of kiesje gevonden? Is zo schattig, ik heb 2 tandjes en 1 kiesje gevonden van Jagger en ze bewaard.
Knuffel voor jou en Jip.
Ik heb nog niks gevonden... maar haar hoektandjes moesten toen eerst natuurlijk getrokken worden dus die heb ik mee naar huis genomen toen
-
Ari@ne
Alle tandenbianca83 schreef:Schaam je vooral niet hoor, ik heb alle tanden van Quasar in de kast liggenTeckelgek schreef:Kleine hondjes worden groot Lysette.
Knuffel voor jou en Jip.Heel zakje vol
![]()
En Lysette, bij mij was het puur toeval. Ik zag wat op de grond liggen en netjes als ik ben
-
bianca83
- Zeer actief
Nouja alle tanden :N: Heb het wel heel letterlijk geschrevenTeckelgek schreef:Alle tandenbianca83 schreef:Schaam je vooral niet hoor, ik heb alle tanden van Quasar in de kast liggenTeckelgek schreef:Kleine hondjes worden groot Lysette.
Knuffel voor jou en Jip.Heel zakje vol
![]()
![]()
. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
.
En Lysette, bij mij was het puur toeval. Ik zag wat op de grond liggen en netjes als ik benwilde ik het oprapen en weggooien. Toen bleek het dus iets anders te zijn
.
Goh wat erg eigelijk