Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Proefpatienten gevraagd

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Nirak4ever
Vaste gebruiker

Proefpatienten gevraagd

Ongelezen bericht door Nirak4ever »

Student Bach- en aromatherapie voor honden is op zoek naar proefpatiënten. Voor het laatste jaar zoek ik 20 proefpatienten die me willen bijstaan om me te sterken in deze materie.

Heeft u interesse in een gratis veterinair natuurgeneeskundige visie op uw dier, biedt uw hond dan aan als proefpatiënt. :wink:

Elke therapeut in opleiding moet ervaring op doen. Moet leren goede vragen te stellen, lichamelijk onderzoek te verrichten, juiste conclusies te trekken en een behandeladvies op te stellen. Hiervoor kunt u uw dier aanbieden als proefpatiënt.

Heeft u vragen over uw hond. Zit uw dier tijdelijk niet lekker in zijn vel, vertoont uw hond gedragsproblemen, huidaandoeningen, spijsverteringsproblemen etc, aarzel dan niet. Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.

Interesse in een gratis adviesconsult? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak.

Stuur een PB-tje :ok:

Ik zelf ben woonachtig in Eindhoven. Echter omdat ik samen met nog 9 anderen in de klas zit, is er altijd wel een klasgenoot bereikbaar

N.B.
Het is belangrijk dat u zich realiseert dat het leerdoel op zich is het leren afnemen van een anamnese en het opstellen van een behandeladvies. De afgenomen anamnese wordt voorgelegd aan één van de docenten aan de Silverlinde. De docent reageert op mijn schriftelijke anamnese en heeft het dier niet gezien. Enkel na controle door de opleiding wordt de anamnese en worden de eventuele middelen aan u doorgegeven. Dit om alsnog misverstanden te voorkomen.
Laatst gewijzigd door Nirak4ever op 04 okt 2006 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Marion.

Re: Proefpatienten gevraagd

Ongelezen bericht door Marion. »

Nirak4ever schreef:Student Bach- en aromatherapie voor honden is op zoek naar proefpatiënten. Voor het laatste jaar zoek ik 20 proefpatienten die me willen bijstaan om me te sterken in deze materie.

Heeft u interesse in een gratis veterinair natuurgeneeskundige visie op uw dier, biedt uw hond dan aan als proefpatiënt. :wink:

Elke therapeut in opleiding moet ervaring op doen. Moet leren goede vragen te stellen, lichamelijk onderzoek te verrichten, juiste conclusies te trekken en een behandeladvies op te stellen. Hiervoor kunt u uw dier aanbieden als proefpatiënt.

Heeft u vragen over uw hond. Zit uw dier tijdelijk niet lekker in zijn vel, aarzel dan niet. Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.

Interesse in een gratis adviesconsult? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak.

Stuur een PB-tje :ok:

Ik zelf ben woonachtig in Eindhoven. Echter omdat ik samen met nog 9 anderen in de klas zit, is er altijd wel een klasgenoot bereikbaar

N.B.
Het is belangrijk dat u zich realiseert dat het leerdoel op zich is het leren afnemen van een anamnese en het opstellen van een behandeladvies. De afgenomen anamnese wordt voorgelegd aan één van de docenten aan de Silverlinde. De docent reageert op mijn schriftelijke anamnese en heeft het dier niet gezien. Enkel na controle door de opleiding wordt de anamnese en worden de eventuele middelen aan u doorgegeven. Dit om alsnog misverstanden te voorkomen.
Dudok-van Heel?
Sorry, mijn hond is al proefpatiënt geweest. Het ging allemaal prima hoor (docent was erbij), maar er kwam niets bevredigends uit. Zal aan de "patient" gelegen hebben hoor.

Succes ermee, ik hoop dat je proefpatiënten vind :ok:
Nirak4ever
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Nirak4ever »

Inderdaad, Silverlinde (www.silverlinde.com)

Mag ik vragen waar je voor gekomen was?
En of je bij de 3-jarige of 5-jarige opleiding patient was?

Ben wel benieuwd

Enne, patienten zijn toch overal te vinden, lijkt me
Dus dat komt wel goed

Groetjes

Karin
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”