Heeft u interesse in een gratis veterinair natuurgeneeskundige visie op uw dier, biedt uw hond dan aan als proefpatiënt.
Elke therapeut in opleiding moet ervaring op doen. Moet leren goede vragen te stellen, lichamelijk onderzoek te verrichten, juiste conclusies te trekken en een behandeladvies op te stellen. Hiervoor kunt u uw dier aanbieden als proefpatiënt.
Heeft u vragen over uw hond. Zit uw dier tijdelijk niet lekker in zijn vel, vertoont uw hond gedragsproblemen, huidaandoeningen, spijsverteringsproblemen etc, aarzel dan niet. Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.
Interesse in een gratis adviesconsult? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak.
Stuur een PB-tje
Ik zelf ben woonachtig in Eindhoven. Echter omdat ik samen met nog 9 anderen in de klas zit, is er altijd wel een klasgenoot bereikbaar
N.B.
Het is belangrijk dat u zich realiseert dat het leerdoel op zich is het leren afnemen van een anamnese en het opstellen van een behandeladvies. De afgenomen anamnese wordt voorgelegd aan één van de docenten aan de Silverlinde. De docent reageert op mijn schriftelijke anamnese en heeft het dier niet gezien. Enkel na controle door de opleiding wordt de anamnese en worden de eventuele middelen aan u doorgegeven. Dit om alsnog misverstanden te voorkomen.