Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

druiven en wortel

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

druiven en wortel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Sinds een paar dagen lust Daan druiven, wortel en appel terwijl hij eerst zijn neus ervoor op trok. Hoeveel fruit ed mag een hond hebben? Daan weegt 9 kilo krijgt 's morgens kvv en 's avonds prins brok.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Wortel en appel mag je gewoon geven. Zou ik geven als tussendoortje dus gewoon een paar stukjes. Druiven kan je beter niet geven, er zit een stofje in wat niet goed is voor honden. En de ene hond kan er prima tegen, maar de andere hond gaat er bijkant aan dood als ie er maar een paar van op heeft. Dus liever geen druiven.
Aardbeitjes, stukje tomaat, perzik, komkommer, en dergelijke kan je ook geven. :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
kiki78
Zeer actief

ik geef hem altijd een stukje van het fruit dat ik eet maar meestal hoeft hij het niet. Misschien dat hij nu meer fruit gaat eten. Hij heeft nog geen last gehad van de druiven maar zal hem de volgende keer iets anders geven dan druiven. Hij ging de eerste keer appel eten omdat hij jaloers was op het konijn dat appel kreeg en nu vind hij het lekker.
Afbeelding
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Druiven(en ook gedroogde krenten)kunnen meer of min giftig zijn voor een hond.Het zou dus verstandiger zijn om je eerst te verdiepen in wat je wel en niet kan geven aan je hond.
pollunder
Zeer actief

Ongelezen bericht door pollunder »

Mauyak schreef:Druiven(en ook gedroogde krenten)kunnen meer of min giftig zijn voor een hond.Het zou dus verstandiger zijn om je eerst te verdiepen in wat je wel en niet kan geven aan je hond.
Wat ts hier dus doet.
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

pollunder schreef:
Mauyak schreef:Druiven(en ook gedroogde krenten)kunnen meer of min giftig zijn voor een hond.Het zou dus verstandiger zijn om je eerst te verdiepen in wat je wel en niet kan geven aan je hond.
Wat ts hier dus doet.
Is het niet handiger om VOORAF je in te lezen op wat je WEL en wat je NIET kan geven? :idea:
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door AnneMarie »

pollunder
Zeer actief

Ongelezen bericht door pollunder »

Mauyak schreef:
pollunder schreef:
Wat ts hier dus doet.
Is het niet handiger om VOORAF je in te lezen op wat je WEL en wat je NIET kan geven? :idea:
Ach ja. In een perfecte wereld misschien wel. :wink:
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

:wink:
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Mauyak schreef:
pollunder schreef:
Wat ts hier dus doet.
Zo fanatiekeling. :eek:
Ze heeft het over een paar dagen dat hij druiven lust.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
kiki78
Zeer actief

Ik kan zo snel niks vinden op internet. Heeft iemand een overzicht van welke fruit soorten een hond wel mag hebben?
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Hier heb ik 3 bananengekken :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”