Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Beugels voor voerbakken aan de muur

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

MoniqueDM
Zeer actief

Beugels voor voerbakken aan de muur

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Ik heb me het apezuur op internet zitten zoeken naar van die standaards die je aan de muur kunt bevestigen en dan met twee ringen per standaard. Er zijn er genoeg te vinden, maar die zijn van het materiaal gemaakt waar de standaards met een H-profiel ook van gemaakt zijn en die zoek ik niet.
Ik ben op zoek naar een roestvrijstalen uitvoering.
Ik had één site gevonden en daar waren ze € 60,50 per stuk. Ik heb deze firma een mail gestuurd om te vragen wat de diameter van de ringen was, maar die gasten reageren niet (ze willen zeker geen centjes verdienen :19: ). Wie weet waar ik deze muurstandaards kan bestellen?

Alvast bedankt voor jullie reacties :wink: !
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

http://www.toedelss.com/c19bd495d909b64 ... 4de93.html

Deze misschien? Er staat niet bij of het RVS is, dat zou je na moeten vragen.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

MoniqueDM
Zeer actief

Ja, naar deze heb ik een mail gestuurd en daar kreeg ik geen reactie van.
Tot mijn verbazing zie ik nu dat het produkt waarnaar ik geinformeerd had van de site af is.
Misschien niet meer verkrijgbaar, maar dat hadden ze toch voor de fatsoenlijkheid even kunnen melden in een antwoordmailtje?
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
MoniqueDM
Zeer actief

bulletjebe schreef:http://www.toedelss.com/c19bd495d909b64 ... 4de93.html

Deze misschien? Er staat niet bij of het RVS is, dat zou je na moeten vragen.
Bedankt voor de link :ok: , ik ga er zeker achteraan!
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

MoniqueDM schreef:
Tot mijn verbazing zie ik nu dat het produkt waarnaar ik geinformeerd had van de site af is.
Misschien niet meer verkrijgbaar, maar dat hadden ze toch voor de fatsoenlijkheid even kunnen melden in een antwoordmailtje?
:19: tja zou je denken, ik weet niet waar je naar geinformeerd had, maar die wandhouders staan er nog wel op.

je kan ook even bellen natuurlijk :wink:
Bea.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies.
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bea. »

Ik heb zo'n beugel aan de muur die in benches ook kunnen,iets ervan af gehaald,gaatje erin en hangen maar.
1 tip,zorg dat je een stevige bak erin hebt,ik heb toendertijds de bakken hier op gehangen,nieuwe bakken erin,maar Bowie was aan het drinken toen de bak bijna leeg was,ineens ploft die bodem omhoog,hij is achterover gevallen op zijn rug omdat het laminaat zo gleed en sindsdien drinkt hij niet meer,dit is nu al drie jaar.
Afbeelding
MoniqueDM
Zeer actief

yamie schreef:
MoniqueDM schreef:
:19: tja zou je denken, ik weet niet waar je naar geinformeerd had, maar die wandhouders staan er nog wel op.

je kan ook even bellen natuurlijk :wink:
Ik had geinformeerd naar de diameter van de ringen. Maar je hebt gelijk, ik ga gewoon bellen, da's ook veel makkelijker :wink: . Dank je wel voor je meedenken :ok: .
Afbeelding
MoniqueDM
Zeer actief

Bea. schreef:Ik heb zo'n beugel aan de muur die in benches ook kunnen,iets ervan af gehaald,gaatje erin en hangen maar.
1 tip,zorg dat je een stevige bak erin hebt,ik heb toendertijds de bakken hier op gehangen,nieuwe bakken erin,maar Bowie was aan het drinken toen de bak bijna leeg was,ineens ploft die bodem omhoog,hij is achterover gevallen op zijn rug omdat het laminaat zo gleed en sindsdien drinkt hij niet meer,dit is nu al drie jaar.
Ze moeten komen aan een muur van beton, dat lijkt me toch wel stevig genoeg?
Afbeelding
Gabber
Actief
Mijn ras(sen): mechelaar
Aantal honden: 2

hondenbakken

Ongelezen bericht door Gabber »

nnnnnnnnnnnn
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”