Er zit nu een standaard op zodat de fiets zou blijven staan als de hond in- en uitstapt, maar bij het uitstappen lukt me niet om de standaard uit te klappen

. Je zou dan het karretje een beetje op moeten tillen; nou dan weet ik zeker dat mijn fiets omvalt :N: Ervaringsdeskundigen; hoe gaat dat bij jullie?
Nog een vraag; in het begin ging Dante alleen maar er in liggen maar nu gaat hij ook zitten met zijn kop door het luikje

( we hebben enorm veel bekijks

). Hij zit gewoon los in de kar, is voor hem ook het prettigste, dan kan hij omdraaien, zitten, liggen, wat hij maar wil. Maar ik vraag mij af of dat wel veilig is... Hij zou wel heel veel moeite moeten doen om er uit te springen, denk ik en hij heeft ook helemaal die neiging niet. Vanmorgen kwam ik mijn dochter tegen; hij ging wel zitten loeien

van blijdschap, maar helemaal geen neiging om te springen.
Mijn man vindt het juist gevaarlijk om hem vast te zetten want als onverhoopt het karretje om zou vallen ( :N: moet er niet aan denken) dat hij dan helemaal een doodsklap zou maken. Hoe doen jullie dat?
Ik ben trouwens echt heel blij met mijn doggyride; vanmorgen nog naar het water geweest en ondanks dat we niet mogen wandelen heeft Dante toch lekker gepoedeld, een beetje rondgescharreld en gesocialized met andere hondjes.
Gr. Marijke