Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie heeft ervaring met Doggyride 2006?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Wie heeft ervaring met Doggyride 2006?

Ongelezen bericht door Moon »

Er zit nu een standaard op zodat de fiets zou blijven staan als de hond in- en uitstapt, maar bij het uitstappen lukt me niet om de standaard uit te klappen :roll:. Je zou dan het karretje een beetje op moeten tillen; nou dan weet ik zeker dat mijn fiets omvalt :N: Ervaringsdeskundigen; hoe gaat dat bij jullie?

Nog een vraag; in het begin ging Dante alleen maar er in liggen maar nu gaat hij ook zitten met zijn kop door het luikje :mrgreen: ( we hebben enorm veel bekijks :mrgreen:). Hij zit gewoon los in de kar, is voor hem ook het prettigste, dan kan hij omdraaien, zitten, liggen, wat hij maar wil. Maar ik vraag mij af of dat wel veilig is... Hij zou wel heel veel moeite moeten doen om er uit te springen, denk ik en hij heeft ook helemaal die neiging niet. Vanmorgen kwam ik mijn dochter tegen; hij ging wel zitten loeien :smile: van blijdschap, maar helemaal geen neiging om te springen.
Mijn man vindt het juist gevaarlijk om hem vast te zetten want als onverhoopt het karretje om zou vallen ( :N: moet er niet aan denken) dat hij dan helemaal een doodsklap zou maken. Hoe doen jullie dat?

Ik ben trouwens echt heel blij met mijn doggyride; vanmorgen nog naar het water geweest en ondanks dat we niet mogen wandelen heeft Dante toch lekker gepoedeld, een beetje rondgescharreld en gesocialized met andere hondjes.

Gr. Marijke
Gr. Marijke
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik heb een oudere versie; dus die standaard heb ik niet :wink:

Ze zitten hier altijd los in de kar. Aan een tuigje vind ik niet zo'n fijn idee omdat ze samen zitten, en dan tijdens het door de kar proberen te lopen in de knoop kunnen raken. Plus dat die van mij er dus echt niet uitkunnen. Ik heb het 'dakje' soms wel open, maar voorderest alles dicht, en dan kunnen ze er dus met geen mogelijkheid uit, maar Dante is natuurlijk een stuk groter...
Afbeelding
kanche
Zeer actief
Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
Contacteer:

Ongelezen bericht door kanche »

Wij hebben ook de oude versie, maar zijn er zeer blij mee :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”