Nou ik ben benieuwd..
Gr. Marijke
Moderator: moderatorteam

Ja, daar heb je gelijk inInge O schreef:dus tenminste toch wat aktie, al is het voorlopig eerder bij jezelf (mentaal dan vooral). hopelijk maakt het voor dante een verschil, die behandeling
.

Nou dat zou helemaal ideaal zijn!cloris schreef:Oh maar de fysio vinden ze vaak heel prettig hoor, ik heb een paar jaar geleden een aantal behandelingen bij Fangio laten doen en hij genoot er echt van, plus dat het ook nog eens goed hielp!
Hopen dat Dante het ook fijn vindt en dat het hem helpt

Dát kan ik me voorstellen! Die breuk in die rug :N: en zijn hart; die warmte zal voor hem helemaal wel rot zijn.cloris schreef:Met Fangio gaat het redelijk.. maar ik ben nog niet "zorgeloos" om hem dus..

Bedankt!cloris schreef:Weetje bij Chira wist ik het dus toen ik de fotos zag en de uitslag kreeg was ik absoluut niet geschokt en haar spondylose is zo extreem dat ze er geen pijn aan heeft, maar toen ik hoorde dat Fangio het had en dat daar ook een breuk in zat ja toen schrok ik... Fangio had dat toch niet, hij is sterk, stoer, gezond........
Ik weet ook niet wat ik ermee moet doen, ik zie dat hij anders is gaan lopen ik zie dat het niet meer zo makkelijk gaat.. en voor het eerst merk ik idd bij mijzelf dat ik roep; Fanggeeee niet zo wild... kijk uit... nee niet dit.. en dat wil ik helemaal niet maar ik weet dat die breuk rust en tijd nodig heeft om te genezen, zou het nog genezen?
Ik denk dat ik idd maar weer eens de fysio ga bellen, wie weet kan die wat uitkomst bieden.
Geef Dante spondyvetsem van VSM dat zijn superdruppels en helpen goed, en kijk eens bij de "groene Os" voor Glucosaminecomplex, ik zal je even een stuk via PB sturen over spondylose en supplementen