Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kluif

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Sassie
Zeer actief

Kluif

Ongelezen bericht door Sassie »

Gisteren heb ik een Parma bone gekocht bij de dierenwinkel.
Had ik nog niet eerder gehad en ik wilde iets anders dan een gewone kluif omdat Wolf daar altijd enthousiast aan begint en het halverwege links laat liggen en nooit meer aanraakt.
Hij was er dolblij mee en heeft hem in een dag helemaal opgegeten.
's Avonds begon het gesodemieter; 2 uur na een boswandeling zat ie te piepen bij de voordeur...
Buiten heeft hij wel 10 minuten staan plassen voor mijn gevoel. Vlak voor ik naar bed ging heb ik hem goed uitgelaten maar om 3.45 uur zat ie weer bij de voordeur, dus weer naar buiten met hem en weer enorm geplast. Vanochtend om 7.30 stond ie weer lang te plassen maar minder lang dan vannacht bijvoorbeeld.
Ik wijd het aan die kluif omdat ik denk dat die vrij zout was en ik heb hem best veel zien drinken maar niet meer dan dat hij bijvoorbeeld een varkensoor krijgt.
Dat enorme piesen moet toch bijna wel door die kluif komen?
Afbeelding
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Ja dat lijkt mij ook dat het door het bot komt.Ik heb ook wel eens naar zulke botten staan kijken in de dierenwinkel.Maar op een of andere manier vertrouw ik het nooit zo.Ze zien er ook zo onnatuurlijk uit en wie weet wat ze er allemaal op doen om zo'n ding houdbaar te houden.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”