Kruising Melchelse Herder x Duitse staande heeft sinds ongeveer 2 weken last van vaginale afscheiding.
Heel klein beetje aan dr muts, het is groen/geel.
Wat kan het zijn?
Ik ga zowiezo naar de DA!
Moderator: moderatorteam
kan het zijn dat ze loops moet worden?patricia20 schreef:nog even snel een eigen antwoord, ik ga in de ochtend op vakantie,en had niet gedacht nog even achter de pc te kruipen![]()
maar goed, het is dus zo dat ik ook aan een ontsteking oid denk,alleen is het wel in die tussentijs van 2 weken weggeweest, eigenlijk is het dus zo dat ik het 2 weken geleden heb gezien, in de gaten heb gehouden,eniks meer heb gezien(ja 1 keer nog ) ,tot vandaag dus, maar zoals ik al zei ga ik morgen op vakantie, en zodra ik terug ben ga ik uiteraard met er naar de da(ze gaan mee op vakantie)
ze is nu 9 maanden, niet gesteriliseert...
overigens is ze niet veranderd, eet en drinkt goed, speelt enz
nee dat hoeft nietpatricia20 schreef:nee uiteraard blijf ik er niet mee lopen,en als ik zie dat ze het morgen weer heeft ga ik gewoon daar een da raadplegen...
het is niet onwijs groen, meer groen/wit ,maar, het is ook zo weinig dat ik het niet goed kan zien, morgen kijk ik er zoiezo weer even naar, en dan laat ik mijn zusje hier wat opschrijven.
ja ze is 9 maanden, dus het zou wel kunnen zijn dat ze loops moet worden, maar bij chicka heb ik dit nog nooit gezien, en het er zit volgens mij echt wel wat groen bij, dus dat moet dan duiden op een ontsteking neem ik aan?
Zoek even op: vaginitis.patricia20 schreef: over vaginites kan ik niks vinden,(niet bij honden?)