maar hoeveel mag ik nou geven aan Cujo? Cujo is ong 46 kilo en ik weet het dus echt niet
Ik geef haar er nu maar van elk 1 (vitamine c wel meer) maar heb het idee dat ik te weinig geef.
Moderator: moderatorteam
Ik houd altijd de kinder dosering aan (op advies van de mevrouw van de Etos)Demi schreef:Ik geef Cujo glucosamine pillen, visolie pillen en vitamine c allemaal van de etos. nu staat erop dat volwassen van de glucosamine er 2 mogen, van de visolie er 1 en de vitamine c 3 (per dag dus).
maar hoeveel mag ik nou geven aan Cujo? Cujo is ong 46 kilo en ik weet het dus echt niet![]()
Ik geef haar er nu maar van elk 1 (vitamine c wel meer) maar heb het idee dat ik te weinig geef.
Dat is dan dus 1 per dag? Geef jij hetzelfde merk?Sandro schreef:Ik houd altijd de kinder dosering aan (op advies van de mevrouw van de Etos)Demi schreef:Ik geef Cujo glucosamine pillen, visolie pillen en vitamine c allemaal van de etos. nu staat erop dat volwassen van de glucosamine er 2 mogen, van de visolie er 1 en de vitamine c 3 (per dag dus).
maar hoeveel mag ik nou geven aan Cujo? Cujo is ong 46 kilo en ik weet het dus echt niet![]()